Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Snart är det dags att välja sida

Snart är det dags att välja sida

Det verkar som om det "sinar" bland de som brukar skriva i forumet.

Jag ser alltför ofta gamla diskussioner "som nya".
Varför?

Det måste finnas mycket att dískutera.
Snart startar valrörelsen. Det gäller att välja efter sin övertygelse. Vad känns rätt för Dig?
Frihet under ansvar eller som vanligt "gå i ledband"?

Detta måste vara något för forumet.
Vad tycker Du?
Ska vi ha det som vi har det, eller vill vi
se en förändring av politiken i Sverige?

Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Du behöver inte göra dig lustig! Det handlar inte om att byta sida, vad är det för snack?
Bara en sak å säga: PIRAT partiet
Håller med Zacko, vad är det för snack?
Annons
Jag tycker att vi ska våga stå upp för det vi tror på.
Om man vill vara stolt för att man är Svensk - då ska man inte fega - utan våga tala om det även i detta forun.
Svanen - Sverigedemokrat

Hej.. som gammal debattör på detta forum, så vet jag av erfarenhet att dylika diskussioner blir låsta/censurerade/raderade av våra kära moderatorer.

Så därför kära Mormor och farmor så behöver ni inte ens försöka starta en debatt här under ovan nämnda kategori, för tråden kommer garanterat att censureras av våra så effeltiva moderatorer.

Där har ni också svaret på varför det inte dyker upp några nya inlägg... vi har lärt oss att här härskar åsiktspolisen.

regards
:Mokos:
Vi diskuterar dagligen invandringspolitiken, kriminalitet och fördelningspolitiken här på internetstart, så här diskuteras väl politik i allra högsta grad? Jag tror internetstartarna diskuterar de ämnen som skaver mest i tanken och som kanske kommer bli extra uppmärksammade i årets valrörelse.

Jag tycker alla är duktiga på att stå upp för sina åsikter här på forumet, men visst, vi uppmärksammar inte alla viktiga frågor på internetstart. Nån som har en bra idé till ny tråd?
Mokos: Men snart så är ju medlemsinloggningen klar och då blir vi ju av med den där som förstör, suddar och låser forumet. För det var väl det som var meningen?
Måste alla trådar mynna ut i samma vanliga gnäll? Fortsätt gnäll i trådarna som handlar om modererandet om ni inte fått klaga av er tillräckligt. För på detta viset måste man ju ge Göcke rätt, det verkar som om somliga bara vill sabotera.
Får forumet vara ifred så sabbas väl inget? Är det jag som låser och jäklas? Jag har bara åsikter...
Men håll de åsikterna i rätt tråd då Batting. Jag har åsikter om USAs utrikespolitik t.ex, men det diskuterar jag i en tråd som handlar om just det.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem