Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Varför tas mina trådar bort

Varför tas mina trådar bort

varför tas mina trådar bort när ja skrivit klart å skall förhandsdgranska
Antal svar på detta inlägg: 9
Blir på samma sätt för mig, kommer till indexsidan då jag ska förhandsgranska. Jag backar webbläsaren då och förhandsgranskar igen, då funkar det
Det händer då jag svarar på en tråd
Jag har råkat ut för precis samma sak ett par, tre gånger också !
En gång när jag skulle starta en ny tråd och två när jag skulle svara.
Man kommer till förhandsgranska, trycker på posta och då är man av banan. Och mitt var helt borta, det hjälpte inte att backa.
Nu kopierar jag texten innan jag trycker, hoppas det rättar till sig snart...kanske är det små inkörningsproblem med nya forumet.
Annons
halloj på er
ja de funkar när ja svara på trådar men funkar inte när ja börjar me en ny tråd hoppas göcke eller daniel kan ge oss svar/ peter
Samma sak här när jag har skrivit ett inlägg och ska förhandsgranska så försvinner allt och inget har skickats iväg.

Så var det för tre timmar sedan (ca 23:50)

Nu (02:40) när jag skriver och redigerar det här inlägget verkar det fungera. Jag tryckte på förhandsgranska och det fungerade. Och sedan har jag nu gått tillbaka och skriver den här texten.
Samma sak har hänt mig åtskilliga gånger,men det är kanske
datorn,som tyder det, vi skrivit som,så dumt att det måste bort.

Skämt åsido.Detta är ett stort problem,som nog Daniel,får mycket besvär med. Hoppas han lyckas.Har han klarat sig,så
här långt,så klarar han detta.
ja vi ska väl under hålla daniel å göcke lite, får hitta på något tok
men tack för svaren
Ett förtydligande ditt inlägget: Dom tas inte bort utan dom försvinner

Jag råkade nämligen precis ut för samma sak. Jag vet inte vad det beror på, kanske var jag för länge kvar i meddelanderutan innan jag klickade på förhandsgranska. Vi får titta närmare på det och återkommer med besked. Tills dess är ett tips att markera och kopiera det ni har skrivit utifall det skulle försvinna. Då har ni kvar det i minnet iallafall.
Problemet med att det man hade skrivit försvann (om man väntade för länge innan förhandsgranskning) är nu löst och funkar bra!

Tidigare kunde inlägget försvinna om man väntade för länge på sidan (man loggades ut i sessionen). Men som sagt behöver man nu inte oroa sig för det. Tips för att det ska fungera bäst är att aktivera autoinloggningen.

Mvh Daniel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem