Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Messenger

Messenger

har provat allt ja kommer på med att komma in på MSN kommer in på jobb,på två andra datorer här hemma men inte på min egen har installerat om de flera ggr formaterat datan funkar inte sen helt plötsligt gick de i två dagar sen ballar de bara ut hella tiden tar upp inloggnings sidan slår in alla uppgifter gubbarna börjar snurra sen får man bara upp ett felmed om att mesenger kommer att avslutas vad f__ ska man göra
Jinsson
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Med risk att bli tjatig,så prova systemåterställning.Du har väl koll på när datorn funkade sist.
de flippa ut innan jag formatera disken trodde allt skulle lösa sig men de gjorde de inte så fort jag startar datan ( XP ) får jag upp felmeddelande om att messenger har stött på problem och avslutas
jinsson:

Pröva läsa detta om det hjälper något..

http://support.microsoft.com/kb/316660/sv
Annons
jinsson:
En ödmjuk rättelse.
Datorn, heter det. "Datan" är något helt annat.
Tack för de Zacko hoppas att du fatta vad jag menade även om jag skrev fel men de löser ju inte mitt problem med Messenger
Fattar, inte fatta!
jinsson:
Jodå, jag förstod vad du menade
Tyvärr, är det väldigt många som säger "datan" istället för datorn. Kanske är det dialektalt, vem vet... men fel är det!

Tråkigt nog använder jag inte Messenger, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Men känner jag detta Forum rätt, så kommer hjälpen snart
Har inte haft problemet själv men:

Kan det vara nåt under (i msn) "verktyg" "alternativ" "anslutning"
"avancerade inställningar" där kan man iallafall testa sina anslutnings alternativ.

kan vara nåt där kanske

/sven
har du Norton som brandvägg/virus skydd?
eller något liknande
kör med PC-Cillin ingen brandvägg

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem