Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nyheter som komma skall

Nyheter som komma skall

Tack först för en MYCKET bra startsida - har använt denna under flera år.
Det står om medlems-nyheter som skall komma (se nedan) och vad som vore bra för mej är att kunna ta med sina favoritlänkar mm till vilken dator som helst.. när kan man tänkas sej att detta kommer?

Möjlighet att anpassa startsidan ännu mer. Detta är under utveckling och kommer att ha en del intressanta nya funktioner. Tack vare medlemsinloggningen kommer man också att kunna ta med sina inställningar med favoritlänkar till vilken dator som helst, en förbättring jämfört med idag.
Antal svar på detta inlägg: 4
Så här gör jag i dag med mina favoriter och egna länkar
i ie så gå till arkiv / importera exportera
och väljer att exportera cookies
sedan gör jag lika med favoriter

postar dem till mig själv och läser in dem där jag befinner mig
Hej!

Vi jobbar just nu med den biten faktiskt. Det är svårt att säga en exakt tid när det är klart eftersom jag vill så mycket. Sedan även fast det är lite klart tar det alltid lite extra tid då jag är nogrann med att allt fungerar innan jag lägger upp det. Men säg att jag siktar på att bli klar innan februari är slut?

Om det är någon som är intresserad av att ställa upp som beta-testare av nya funktioner hör av er till mig, eller skriv bara här om ni är intresserade.
Hej!
Göcke, tack för tipset!
Daniel, kan jag hjälpa till som beta-testare gör jag det gärna.
Annons
Jag anmäler mig som frivillig betatestare. Jag är i stort sett ständigt uppkopplad och är ofta inne på IS. Bolla gärna idéer.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem