Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Användarnamn

Användarnamn

Jo..för skojs skull tänkte jag faktiskt avslöja varifrån jag fått mitt Användarnamn...

Det var så här att min halvfar tyckte det var kul med mina ideér en gång i tiden och då kallade han mig bobrikov för han tyckte jag var så vänsterinriktad..senare utvecklades detta till bubben..

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nikolaj_Bobrikov
Antal svar på detta inlägg: 7
Hejsan igen!

Bubben är ju också ett trevligt och alldagligt namn på nätet..och som en blandning av "gubben" och "bu(o)brikov" blir just bubben..hihi..

(Psssst)..tjejer gillar användarnamnet...precis som dom gillar bubblor (Wolkswagen)

Detta kan ju bli en rolig tråd,där vi avslöjar våra idiotiska
användarnamn.Mitt är ju begripligt leif=lei Åkesson ake,blir ju
leiake,eftersom Å,inte är på modet.

Min mail leifgobbe,skulle ju varit leifgubbe,men se det gick inte
på hotmail.Det var taget,av en annan stolle.He,he
Eftersom vi pratar användarnamn, måste jag också berätta varifrån "Poppo" kommer.
Jag har fyra barnbarn (flickor) och sedan tidig ålder har de kallat mig för POPPO.
En komibination av "Mormor/Farmor" - på småbarnsspråk har det blivit Poppo hos alla fyra. Knepigt - men så är det.
Fungerar jättebra även i många andra sammanhang!!
Annons
Här är en som inte har nått att avslöja, jag hittar på olika namn till olika sammanhang kanske knäppt men sån är jag. Har faktiskt aldrig haft ett smeknamn därför har det blivet så.
Varför jag valde tozza här vet jag faktiskt inte kanske för jag tyckte det var ett passande namn på detta forum .
Passande namn på detta forum.Ha,ha Den var ironisk,så det
small om det.

Förstår att du skojar,men den var bra! 10 poäng!

Jag trivs så bra på detta Forum,så jag tänkte byta användarnamn till villintebyta.

Här är en lurig grej på svenska: RISTERRASSERNA

Klarar ni den,annars kommer förklaring i morgon,när Sverige
har tvålat till Finland.
Halloj, borde ju vara KINA, eller????
Peter!

Du vann! Vi från Götet,är luriga.
Det skall alltså vara Ris-terasserna, som odlas i Kina,med ett
lurigt bevattningssystem,i terassform.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem