Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

MELODIFESTIVALEN

MELODIFESTIVALEN

Heja kicki stå på dig du har rätt låt stå på dig!! Vad tycker ni andra på is?
Antal svar på detta inlägg: 7
Hade man inte hört hennes låt förr??? Den påminde i alla fall väldigt mycket om en annan låt. Kommer dessvärre inte på titeln på den...
good evening mr taco

your the BEST kikki danielsson
se här är en som kämpat genom sjukdom å drickat å ändå har hon sin röst kvar helt otroligt så släng dig i väggen magnus carlsson komm igen när han har något å komma me denna dam är super + nichlas whalgren de var ju de som verkligen tillförde något i kväll
men va fasiken gjorde elefanterna där visa vilket bröst de hadde tur de inte komm vidare
å lena utan bh tja lite bättre änn leksand men nja hon tillför inte festivalen något tyvärr
men stage tv i pausen var bra + de hadde kraftwerks nya sound som musik de va bra
Nu finns det 3 inlägg om denna sorgliga tillställning och jag har i ett av dem skrivit vad jag tycker. Så dåligt att det inte är värt att upprepa. Kicki D, blä
Annons
good evening fjälkobonde instemer kikkis låt kommer att gå långt
Vet inte vad jag ska tycka... Sämre kvalite på låtarna men kikkis o nicklas W var väl de två bästa om man nu ska välja.
Man kan ju undra hur de tänker när de väljer ut låtarna när elefanter kommer med???
Så härligt att höra diskussionen om hon som sjöng den där låten som låter som en blandning av alla andra hon har sjungt...

De har sparat alla segerkandidater till sista deltävlingen, den i Göteborg. Tro mig.
Med dom låtar,vi hittills har presterat,är det ingen risk att vi vinner någon Eurovisionsschlagerfestival.Detta är ett urval,av
3500 inskickade.Hur dåliga,var dom andra då.Huga mig.


Inte en enda låt,som har en susning,att bli en hit,Fiasko.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem