Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

OS

OS

Jag har inga förutfattade meningar, utan skriver av snart 50-årig erfarenhet!
Det kan inte vara många kvinnor som är så intresserade som Du vill hävda!
Antal svar på detta inlägg: 6
vilket os så här bra har vi aldrig varit förut!! Heja sverige!
vad menar du Poppo?
Jag menar precis det jag skrev tidigare, det är i huvudsak männen som sitter fastklistrade vid TVn. Mat och barn får kvinnorna fixa - som vanligt! Var sig de är intresserade av OS eller ej.
Poppo, nog tror jag att du har förutfattade meningar för jag tror inte att du i ditt hem har barn som hindras att titta på barnprogram pga OS. Din ålder tyder på det.
Om du är less på att behöva serva din egen gubbe är det bara att beklaga.
Det här tycker jag våra kvinliga kamrater på forumet ska ge sin syn på, för jag tror inte att det går till som du beskriver det i moderna förhållanden.
Annons
Sport är skitkul! Både att se på och att utöva-varför vi kvinnor inte skulle tycka det begriper inte jag...de flesta av medaljfixarna är ju kvinnor!
Det är väl klart att annat på Tv får vänta-det kommer barnprogram,nyheter och annat varje dag-OS däremot dröjer fyra år till.
Och vilket OS sen...det är väl en fåfäng förhoppning att vi får fler ädla valörer imorron...att Curling kunde vara så roligt-det har jag inte upptäckt förrän nu!
Jag tror att det där fixandet är en generationsfråga-jag är 46 och min gubbe kan faktiskt klara sig själv-men det finns inte många gubbar över 65 som kan det..fast om de måste så går det bra-sluta servera honom allt och lär honom att klara sig själv så får du också tid att titta på sport
Det är väl helt upp till en själv om man vill serva sin gubbe/gumma. Här sevar vi oss själva och det är mest jag som tittar på os men mannen är lika intresserad så vi servar oss själva enklare kan det inte bli. Vill man inte serva sin respektive får man väl säga ifrån om det nu är så att han/hon kräver det och små barn måste båda föräldrarna se till oasett vad som är på tv.
Det är bara en själv som kan skämma bort den andra.
Vännen vilket århundrade är du född på???

Det är ju bara för bra, klå finnarna mitt framför näsan.

Heja Sverige

Heja Finland oxå till silvret


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem