Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Så ska det låta

Så ska det låta

Hej alla isare!! vad tyckte ni om så ska det låta ? själv tyckte jag att det kan bli bättre!
Antal svar på detta inlägg: 8
Det har i tidigare omgångar sagts att vissa delar är uppgjort, repeterat och intränat. Dvs, fusk, om man ser till tävlingsmomentet. Detta avsnitt kändes denna del som ännu mer tydlig. Tidigare, kunde man höra ett piano, tydligt. Nu, var arrangemanget, (arret heter det väl i den branschen) så tydligt och högt att det överröstade pianot. Hur troligt är det då att det är spontan musik de spelar?
Nä, nu känner jag att jag fick en vuxenvarning. Sitta här och diskutera "Så ska det låta"...
Jag känner mig plötsligt äldre, än jag ver för två minuter sedan. Och... det är jag ju, när jag tänker efter.
MR TACO
tönt varning va gör denna sk tönt i detta program( ioförsig han är ju 08 de säger allt) nej återanställ peter harrysson då var de bra men inte nu ja säger bläääääääääääää
äääääääääääää&#
228;ääääääääääää
8;
Det har jag listat ut för flera år sedan,att det delvis är "arrat".

Det är ju omöjligt att kunna så mycket utantill,som vissa har
presterat.Men jag tycker om programmet,och tar det inte som en tävling,utan som ren underhållning.

Vad som förvånat mig,är artister,som jag aldrig har hört talas om,kommer fram och gör ett framträdande i världsklass.

Igår var det en herre,som sjöng Elvis,så jag fick ståpäls.
Honom har jag aldrig sett.
Annons
Jag tycker det var mycket bättre än tidigare. Inget ont mot vare sig Harrysson, Wells eller Berglund, men programmet behövde verkligen förnyelse. Settman gjorde ett bra jobb vilket jag även anser att de nya pianisterna gjorde... Så det så!!
leiake
Han som sjöng elvis igår är den nya försångaren i dansbandet
Barbedos(är osäker på stavningen).

Annars tyckte jag att det är ett helt ok program om man tar det som underhållnig och inte tävling.
Måste nog se en del till för att få en riktig uppfattning om de nya pianisterna o programledaren.
tozza !

Barbados,tror jag.Det är en ögrupp i Västindien.Visst sjöng han
Elvis bra.Kanonbra.

Är du kär i honom,så glöm det,för han tycker inte om flickor,hur
snygga dom än är.He,he
leiake!
Tack för stavningen, att det är en ö-grupp vet jag.
Visst sjöng han bra men visst är det tillåtet med lite ögongodis även om han är lite väl ung!!! . Titta men inte röra,
Så ska det låta:

BLUBB; BLUBB; BLUBB; BLUBB...

Ner med skiten i toaletten eller avloppet!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem