Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Melodifestivals final 2006

Melodifestivals final 2006

ja så var de då finaldags då ja va ska man säga lena utan bh nja nu var hon faktiskt bättre änn på delfinalerna som program ledare
ja låtarna var faktisk starka i denna final änn på mycke länge
eller som bard sa de är numera en popfestival å de stämmer ju ganska bra

ja va ska vi då säga om vinnaren ....................???????????????????
min personliga uppfattning är att de blir kval sen åker sveirge ut ur esc tyvärr BWO hadde faktiskt större chans att gå vidare i aten å kanske vi då vunnit finalen vem vet men fru häggkvist å ievighet nja ja vet inte man kan ju inte leva på gammla meriter som hon tyvärr gör så vi får nog sammlas till ett böne möte den 20 maj i aten

men den låt som vuxit mest var faktiskt lev livet med björn kjellman den låten å den texten är ju superb

ja ja vet att ja nu trampar många på tårna men detta är min åsikt om finalen ikväll å sen får vi se vad som händer i aten å kommer carola vidare ja ok då de må vara bra men nja de finns andra som var bättre i kväll gonatt på er / peter
Antal svar på detta inlägg: 4
björn kjellman varför fick du inte vinna??????? Du var bäst Carola nja
Vann rätt låt? Nja tyckte nog att BWO var bäst sen Magnus Bäcklund o därefter Carola.
Vi får bara hoppas att Carola plockar fram allt hon har till kvalet för hon är ändå en bra artist, har utstrålning o levererar när hon står på scenen.
Jag kommer inte ihåg melodistämman,i en enda låt utav dom
tio.Då är det omöjligt att vinna.Kanske på bättre HETS,som
Birgitta Andersson sa`.

Kanske sätta på fläktarna,så att Carola:s kläder blåser av.
Då kanske vi vinner i Aten.Ha,he
Annons
Jag tycker att det var lite tråkigt att carola vann.Det var en 3-4 låtar som jag tyckte var bra(carolas också).Men det kändes som hon vann på ren rutin och att folket bara röstade på gammal vana.Jag tycker det är kul att gammla öststatsländerna har kommit med,det blir lite mer utbrett då.Ukrainas låt tex tycker jag var jäkligt bra när dom vann.Håller naturligtvis på Sverige och tycker och tror att den har stor chans att vinna.Men skulle nog vilja ha sett en annan låt i finalen.Det som är kul med svenska finalen i år var ju alla olika stilarna hårdrock.operett mm.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem