Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ett tips till all nya IS:are

Ett tips till all nya IS:are

Kolla tråden doftöverkänslig bakåt i tiden och ni skall finna att IS var en rolig sida där det båda gavs och togs!
Antal svar på detta inlägg: 9
Tycker fortfarande att IS är en rolig och bra sida...även om det kanske inte ges och tas lika mycket som förr, men allt var ju bättre förr eller hur

Sannerligen är det så...
Även om jag aldrig har hört till de mest aktiva debattörerna så har jag läst desto mer och visst var det roligare då det begav sig...
Provocateur -det var bättre förr- ja det är ju en sliten klyscha, men faktiskt så tyckter åtminstone jag det, även om det gick helt galet ibland! Fast det var ju också en tjusning i sig om jag nu skall vara riktigt ärlig.
Annons
Jadu..putte...

Men det har väl alltid varit så att olika människor har haft olika åsikter i alla tider men däremot så behöver ju ingen bli otrevlig för det!
Bubben visst är det så, men var skall gränsen dras det och vem skall moderera. Ett mods kan ju förstöra en debatt ifall den bryts för tidigt och gå helt galet ifall debattörerna släpps alltför långt. Personligen tar jag inte år mig av påhoppen utan ger igen, men vi är inte alla lika. Nu har vi bara att vänta på vad IS-arna kommer med för förslag, men svårast är nog att skaffa fram lyhörda modds.
Bubben visst är det så, men var skall gränsen dras och vem skall moderera? Ett mods kan ju förstöra en debatt ifall den bryts för tidigt och gå helt galet ifall debattörerna släpps alltför långt. Personligen tar jag inte år mig av påhoppen utan ger igen, men vi är inte alla lika. Nu har vi bara att vänta på vad IS-arna kommer med för förslag, men svårast är nog att skaffa fram lyhörda modds.
ja puttendolf(dolk kanske hehehehehehe)
de e upp till var å en att vara här på is å ja tycker de är en bra sida men besök debattsidan.se så kan du se en tokrolig sida där man både ger å tar hejvilt
fel adress så skriv inte den sidan ja tog fel ursäkta
fade.to var de se där vad som skrivs hahahahahaahaha

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem