Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ange standardidentitet i outlook

Ange standardidentitet i outlook

När jag startar outlook är det alltid den identitet som senast var öppen som öppnas automatiskt. Hur gör jag om jag vill att en och samma identitet alltid ska öppnas vid start av outlook? Jag har kryssat i "använd den här identiteten när ett program startas" men det hjälper inte. Tips någon?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Kan vara så att den identitet som senast var inloggad inte loggar ur Outlook på rätt sätt.
Kolla under Arkiv/avsluta och logga ut
Måste man logga ur varje identitet? Jag har bara gått på arkiv och avsluta. Kan det vara felet?
Detta är det troligen felet, har samma problem när mitt ex hade använt sin mail.
När jag startade hamnade jag i hennes!
Prova det är värt ett försök.

Lycka till.
Annons
Jo det är så. Det ska vara så också. Varför ska man annars ha olika identiteter? Jag har en och sambon har en. Du kan också logga in med lösenord så att det bara är du som kan öppna din identitet, då är det noga med att du loggar ut också!
Glömde att fråga, är du nöjd med din nya dator??
Hej Molle!
Hoppas din nya dator funkar bra. Då har den väl Windows XP eller? Jag tror du ska lägga upp användarkonton för alla som använder burken så kan man göra sina egna inställningar av program, e-post mm. Det är hur enkelt som helst. Hur går det med musik & filmer?
Hej Molle!
Ville bara höra om det löste sig för dig?
MVH Noflo
Tack alla! Blir otroligt tacksam för Er omtanke och goda råd. Jag kom fram till att varje identitet bör loggas ur om man inte vill läsa varandras mail... I går la jag in office xp i datorn och då fungerar mailen lite annorlundare men smidigare tycker jag. Hur det går med musiken? Jo, jag har kommit så långt att jag har laddat hem några filer som jag har lagt i min musik mapp och har kunnit spelat upp dessa i windows media player. Om jag sedan klarar att få över dessa på Cd visar sig. (kan det vara så illa att cd-spelaren i bilen inte klarar mp3-format?) Ni har nog inte hört det sista från mig här på forumet! Datorn är kanon, fullt komplett nu med office, högtalare och så har jag beställt snabbare internetuppkoppling. Nu är det bara att tuta och köra! Vi hörs!
Molle:
Det är bara att bränna i Winows Media Player och har du en hyfsat bra CD-spelare i bilen så brukar det lira.
tejay4u: Kan det vara så enkelt att man bara stoppar i cd-skivan i datorn och kör in de låtar man vill ha? Hur vet man när skivan är full..?

Vill bara säga att detta forum är toppen! Var inne på passagen debatt häromdagen och jag kan bara säga att det var första och sista gången.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem