Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Politik eller annat..

Politik eller annat..

Jag orkar inte längre bry mig om vad Göcke och Daniel tycker utan jag kommer länka/skriva vad jag tycker och passar det inte får dom helt enkelt bara radera det!

Däremot kommer jag INTE syssla med personangrepp eller främlingsfientliga uttalanden och DÄR tycker JAG gränsen går!!!

Sen får dom säga vad dom vill!!!

Antal svar på detta inlägg: 5
Jag kommer fortsätta slåss för en mer jämlik värld utan förtyck och utan orättvisor och utan svält/misär...!!!

Exempelvis..är detta rätt?

Jag säger NEJ!

http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_12266792.asp

BRAVO, Bubben!!!
Man skall säga vad man tycker men inte kränka andra.
Annons
Vad menar du med inte rätt? Tycker du att det är fel? Vad är det du tycker är fel, och vad gör du åt saken då?
Hej Bubben,

Du skriver att du inte orkar bry dig om vad vi moderator säger - menar du verkligen det???

Som du säkert vet och förstår har vi inte tid eller lust att följa spammade inlägg och rätta dem åt andra. För att vi ska kunna ta hand om forumet på ett trevligt sätt måste man därför följa våra rekommendationer.

Det hade hjälpt om vi hade varit fler som kunde moderera som jag har frågat om innan men jag har inte hört någon respons om det. Pga detta kan du inte spamma nya inlägg och begära att vi ska följa rätta dina inlägg, flytta ihop trådar osv. Du och andra måste därför följa våra forumsrekommendationer.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem