Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Vm bojkott

Vm bojkott

Att lilla Sverige skulle bojkotta VM gör nog inte att sexhandeln minskar. Dom stora fotbollsnationerna bryr sig inte ,om Sverige är med eller inte.Varför inte påverka Tyslandsinställning till sexhandeln genom EU istället. Mig veterligen har det inte varit på deras agenda
Antal svar på detta inlägg: 5
Rutan ett mycket bra förslag det är nog bara Fyll-Gudrun och hennes anhang som tror att en bojkott skulle få någon effekt. Jag tror att en bojkott skulle leda till en massa onödigt käbbel här hemma i Sverige och VM skulle rulla på precis som vanligt fast utan blågult!
Vad nu sexhandlen har med vm i fotboll att göra!
Inte ett dugg... Nej det är bättre att som rutan säger ta det genom EU istället.
Jag såg inslaget som hatigast i nyheterna men har inte riktigt bildat mig någon uppfattning om det hela...jag förstår inte riktigt..skulle det komma hit massa prostituerade bara för att vi har VM?

Annons
Ojdå..jag e en i....t..!

Nu fattar jag..Tyskland är värdland för VM och då skulle Prostituerade åka till Tyskland för att tjäna pengar på fansen..ahaa..

Nja..kanske det..men det är ju inte där problemet egentligen ligger..eftersom dom annars ändå skulle prostituera sig oavsett VM eller inte..

Problemet ligger nog på ett annat plan..och man kan nog inte skylla på VM bara för det.
Bubben Ja prostitutionen fortgår nog i allafall men här ser hallickarna sin stora chans att tjäna grova pengar och lockar unga flickor från öststaterna med guld.De som inte skulle göra det i vanliga fall kan lockas att göra pengar jusy då och sedan kanske tro att de kan dra sig ur., men då är de redan fast. Det stora problemet är att det är tillåtet med prostitution i Tyskland därför behövs andra vägar för en förändring

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem