Torsdag 9 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Folks intressen

Folks intressen

Nu har jag försökt det MESTA för att få folk att skriva mera på IS och INGET har lyckats!

Vad har folk egentligen för intressen förutom sport, kläder, och bostadsrätten/huset???

Jag har provocerat, skrivit kontroversiella ämnen mm..mm.. och INGET fungerar!!!

Mycket märkligt!?

Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Den var bra. Bubben Papphammar!!
Nu hängde jag inte med tyvärr...

Herr gunnar papphammar eller?

Och vem är det?

Rutan:

Nu får du nog förklara dig..

Vad menar du med att jag är som Papphammar?

Ehh...

Det är väl bara BRA att kunna ta olika åsikter till sig och jämka dom till en gyllene medelväg eller?

Är man Pappahammar för det?

Ok..hellre det..än en idiot som bildar sig en egen åsikt utan andra grunder att stå på!!!

Annons
Bubben: Inget ont menat tänkte närmast på att du kanske har lite svårt att bestämma vad du står för när du skriver att du bestämmer dig för vad du tycker o tänker efter att ha läst andras åsikter
Rutan:

Det där låter sjukt enligt mig..

Jag har hört liknande förut..

Jag tycker i alla fall att man först skall lyssna på alternativen och sedan bilda sig en egen uppfattning..det är så det SKALL vara..!

I annat fall kan man också skita i skolan om man bara ska bilda sig en EGEN uppfattning!

Man SKALL granska allt kritiskt och sedan ha en egen synpunkt på saker..

Så har JAG lärt mig i alla fall!

Bubben : Du går ju ut med en uppfattning i dina inlägg först.Då är det väl bra kolla upp fakta innan. Många frågor kan ha olika svar men ändå kan vart och ett vara rätt Först säger du att du tycker sen att det skall vara så. Stora bokstäver= skrika Kanske skulle bli en ny tråd: Vända kappan efter vinden
Nehe..Det är så här:

Först går man ut med en uppfattning..sen så får man mothugg och efter det kan man bilda sig en uppfattning..

Fakta finns inte alltid först tyvärr..då det handlar om männinskors uppfattning/tyckande/tänkande tyvärr..

Vad får du allting i från..?

Lyssna först på alla och SEN ta ställning till det..

OBS! Stora bokstäver betyder INTE att man skriker..utan understryker saker också..

Men som i min mobil har jag inte kursiv eller understrykning..

Plutta dig va....hä hääää...


Skatter på allt brukar reta upp många.Bilen el nu vill dom införa skatt på lokalgator. Bilister betalar så det räcker.kolla elräkningen.
Gnäll över nåt...det retar alltid upp folk!

Fast å andra sidan struntar jag ofta i att skriva kommenaterer när folk gnäller....status quo.

Kolla på Wilma...jag ville genast svara att har man bil kan man gott betala skatt för att skita ner miljön...ja och sen är allt igång!
Ja du nane om folk gav fan i att spruta på sej en massa skit parfym ex. då skulle jag också kunna åk buss och tåg men det går tyvärr inte.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem