Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Virtanen

Virtanen

Vad gör denna skapelse i TV rutan ?

Har aldrig någonsin varit med om sämre programledare än detta!

Det är ett under att han får driva vidare denna fruktansvärda orgie i dåligt agerande framför kamera, oproffsighet och amatörmässigt framträdande. Han vet ju knappt vad han skall säga, och när han vet om det, så är det oftast helt ointressant ändå!

Har vi verkligen en sådan brist på kunniga människor inom media att denna man skall få uppta tid i tablån ?

Nu finns det säkert en del som tycker att han är "Jättebra" men så är det ju alltid.....

Det finns ju dom som tycker att andra personer i historien är jättebra också, trots ett visst tveksamt beteende...... Dra dina egna slutsatser av det....

Kände att jag behövde yttra mig om detta, för det kan väl omöjligt vara så att jag är ensam om denna åsikt ?

// Xenix
Antal svar på detta inlägg: 4
Nu fick du mig intresserad.
Måste se hur han tar sig ut i rutan.
Han är ju en ganska medelmåttig skribent på kvällstidnigen Aftonbladet så det är väl tveksamt om det blir bättre i TV.
TV 8 är det väl inte så där jättemånga som tittar på, så få blir drabbade, men det är väl TV 3 som håller i den kanalen och dom har ju en lång tradition av usla programledare.
Vem är denna Virtanen???

Fredrik Virtanen....

Bloggar och annat på aftonbladet...

Programmet går också att se i repris på ZTV med jämna mellanrum....

Det suger FETT!

Han är så oprofessionell och dålig på det han gör att det mest blir pinsamt.... Dessutom så gör han sig inte vidare bra i en TV ruta heller.....

// Xenix
Annons
Här är lite om han:
http://www.resume.se/artikel-art_id=12581.html

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem