Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: TV, film och musik

Bra filmer

Bra filmer

Jag tar gärna emot tips på bra filmer.
Har ni några favoriter som är sevärda?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Åh...gillar du SÅNA filmer trodde bara det var jag som gillade Junots franska underverk! Hoppas du då också sett Amelie från Montmartre!

Det finns hur mycket bra filmer som helst egentligen...jag ser film av olika orsaker: det kan vara för att regissören är bra ..som David Fincher..eller för att skådisarna är bra..som Kevin Spacey...eller för effekterna...LOTR...eller för en himla bra handling..Das Boot...det finns mycket att säga om film!
nane:
Åh.. jag gillar såna filmer, jag har sett Amelie från...
Jeunot & Caro är ju outstanding när det gäller film noir.
Kul inte många som uppskatter dem. Jag är omåttligt förtjust i bröderna Cohen också-de gör ju filmer som inte liknar nåt annat...och Tarantino..kul med sånt som inte är likt nåt annat tycker jag.
Annons
Nytt förslag: Collateral - bra mycket bättre än jag trott!
Den var bra, mest tack vare Jamie Foxx.
Förslag till nane: Vidocq med Gerard Depardieu
Ett litet inlägg om filmer. Sista jag såg var Munchen av Stephen Spielberg. Mycket bra. Objektiv för att vara Hollywood. Gillade också Delikatessen. Helt underbar och absurd.
River king var en behaglig resa. Fear and Loathing alltid bra. Brokeback Mountain underbar, men bör ses på bio.
Tack för tipset! Har tänkt se den...det blir dessvärre alltid något som kommer emellan och jag ser inte lika mycket film som jag vill...har några som bara står här och väntar...

Dessutom-alla filmer blir ju bäst på bio Kozel!
Personligen gillar jag Flashdance, Grease, Saturday night fever osv..dom är BRA!

Nyss såg jag "herbie fully loaded" och satt och studsa i stolen av glädje!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem