Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Kärlek.

Kärlek.

Har bara en fråga!
Separeade för bara en månad sen men min fru sedan 8 år.
Var singel i två veckor, sen träffade jag världens underbaraste tjej.
Kan det vara kärlek vid första ögonkastet, vet inte vad ni tror men jag är tok förälskad!
Kan tillägga att mina känslor för mitt ex dog för länge sen vi levde nog ihop pga barnen.
Kan man träffa en själsfrende så fort, är helt tokig i henne.
Hon har samma känslor för mig.
Hon skulle igentligen till USA i ett år när hon träffade mig, men struntar i det för att vara med mig och mina barn istället.
Just nu kan jag inte tänka på annat än henne och mina barn.
Vill bara säga att, man lever bara en gång!
Ha en underbar kväll, och sov så gott alla där ute!!!!
Antal svar på detta inlägg: 10
Noflo!
Var försiktig! Lyd ett gott råd från en med
erfarenhet. Kolla upp hennes bakgrund!
Noflo följ din magkänsla. Kom ihåg, det är de chanser du inte tog som du kommer att minnas bäst och ångra mest! Dessutom, livskvalitét är att må bra och det verkar du göra.
Ett dött äktenskap är lika enkelt att väcka till liv som en ihjälskjuten hund! Det senare ett kinesiskt ordspråk, fritt översatt!
Fred:
Vad har hennes bakgrund med detta att göra, hon vill nog inte veta allt jag har gjort i mitt liv, så då ska inte jag rota runt i hennes.
Vi lever här och nu varför se bakåt.

Puttendolf:
Tack det var det hyär jag ville höra ifrån någon helt oberoende TACK!
Ditt ordspråk stämmer!
Som tur är kommer min nya och gammla överens!
Annons
Du skall se dig som en lycklig man, men eftersom kvinnorna kommer överens så är jag säker på att även ni är överens om att ert äktenskap är över. Vad är det amerikanarna säger shit happens eller nåt liknande. Njut nu av livet för du vet det kommer nya prövningar, men ta inte ut förlusterna i förskott. Lycka till Noflo!
Så Gôtt att det finns någon annan än bara jag och min tjej som tror på detta förhållande, vi tror båda två att vi är tokiga som ger oss in i detta men det känns skönt att det finns fler som tror på "kärlek vid första............."

Gôtt att man inte är tokig!
Hoppas att det är fler där ute som får tur med kärleken nu när våren är här!
Livet är underbart, tänk på detta:

Förälskelse är som en stukning; andra gången kommer den lättare!!!!!
Jag önskar er... Lycka till!! Kärleken är uuuuunderbar.
Joanna!

Kärleken består,men föremålen växlar.

Det har jag fått erfara i mitt liv,och många med mig.

Det är inte förälskelse,du menar,för då håller jag med dig.
Håller med om att föremålen växlar, det har jag också varit med om! Men med åldern så känns kärleken inte riktigt lika krävande. Man får andra värderingar. Åtminståne har jag fått det.
Någon sa till mej en gång följande.
Mister du en står tusen åter, kysser du en står tusen och gråter!
Häpp!
leiake, det där var nog ett gammalt talesätt. Idag får du nog ta bort består och istället skriva: Kärleken växlar liksom föremålen!
Ja du leiake tiderna förändras och vi med dem.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem