Jag undrar om det finns fler guider om webhotell där man har med prisjämnförelser?Den ända jag hitta var en lite guide på denna sida
www.MickeY2000.com
Tacksam för svar
www.MickeY2000.com
Tacksam för svar
Antal svar på detta inlägg: 6
www.webhotellguiden.nu
har en lista över många men den är inte så bra uppdaterad.
men du har också några bra erbjudanden här på internetstart
www.internetstart.se/guider/webbhotell.asp
har en lista över många men den är inte så bra uppdaterad.
men du har också några bra erbjudanden här på internetstart
www.internetstart.se/guider/webbhotell.asp
Det finns hur många webhotell som helst, vissa bra, andra sämre.
Men jag vill passa på att varna för FS Data.
FS Data har en välfungerande serverpark, men deras kundservice är urusel! Jag har under 1 års tid försökt att avsluta mina konton hos FS Data, men utan framgång, och vi närmar oss domstolen nu.
Jag kan rekommendera Netland.se, relativt nya på marknaden, men med bra lina, bra priser och ett jättebra utbud av tjänster!
Undvik FS Data!
Jag har precis köpt plats på b-one . Dom har riktigt bra priser och en ok kundservice, även om man inte kan ringa dem, dom svarar snabbt och på svenska på mejl.
Dessutom så verkar deras servrar både snabba och säkra.
Kolla in dem på:
www.b-one.net
Dessutom så verkar deras servrar både snabba och säkra.
Kolla in dem på:
www.b-one.net
Annons
vad shchysst att man kan få hjälp på nätet! Skulel vilja att denna tråd fortsätter, med bra/dåliga efranehter av olika hotell!
Hej!
Jag har Aleborg Soloutions http://www.aleborg.se dem har jag haft ett halvår och dem är billiga och det fungerar fint, supporten är bra och downtimen är låg....
Jag har Aleborg Soloutions http://www.aleborg.se dem har jag haft ett halvår och dem är billiga och det fungerar fint, supporten är bra och downtimen är låg....
b-one eller surftown är båda mycket bättre än aleborg eftersom aleborg hade begränsad trafik vilket inte de två förstnämnda har för att inte tala om att de är billigare och man får mer plats på dem.
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem