Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Stjärtförstoring

Stjärtförstoring

Hmm?

Jag har funderat på stjärtförstoring..hur gör man då?

Jag tycker min häck är bra..men är lite för liten?

Och mina armbågar är lite för vassa..(min tjej gnäller)

Vad gör man åt det?

Och min ena lilltå och lillfinger står upp lite för mycket..kan man operera detta problem?


Och kan jag operera mitt ett ena öga som hänger lite mera än det andra?

Och så har jag ju höftproblem som jag måste årgärda!

Det känns ju inte bra..

Det är ju synd om mig och jag måste ju vara perfekt som alla andra som har felen i skallen i stället!

Som bibeln säger.

Den som dömer skall bli dömd!

Antal svar på detta inlägg: 8
Ajj..

Jag glömde ju lägga till att ja har sne rygg..precis som elefantmannen..men det går säkert att fixa ockå men en skönhetsoperation så jag ser ut som Marcus von schenkenberg!!

F-n vilken ytlig, materialistisk, egoistisk värld vi lever i!

Önskar att jorden blev mera som Gud önskade och att alla fördomar/onda människor försvann!

NU fattar säkert ALLA att jag driver med dom..men då illa skulle det kunna vara tyvärr..

Så SLUTA gnälla över tuttar eller för liten penis!!!

Det är ganska fantastiskt egentligen att alla människor dömer människan efter håren..hihihi...

Eller Tragi-Roliskt egentligen om man ser ser det så...

Annons
Bubben du stoppar in silikon kuddar under skinmusklerna. Det var på modet för inte så länge sedan. men det är väl mest brazilianskor som gör det idag.
Bubben:

Visste du att häckförstoring är den mest populära formen av plastkirurgiska ingrepp i Brazilien.

Där är den ändan som ska vara välformad och brösten kommer i andra hand.

Bara för kännedom haha!
Oj jag läste inte ditt inlägg Rob
Bubben...

Du har uppenbarligen aldrig fått lida för dina tillkortakommanden i livet, men att du så cyniskt fördömer all plastikirurgi tycker jag tyder på ett mycket begränsat kunnande inom psykologi och det utanförskap som många unga upplever pga. samhällets och tidens norm för hur man "skall" se ut.

Jag tycker istället att du skall vara glad att du är nöjd med dig själv som du är skapad, det tyder på att du har hittat någon form av inre balans. Men tänk på alla dom tjejer som gråter sig till sömn varje natt pga detta.. skär sig i armarna med rakblad för att dom inte duger.... har komplex som hindrar dom i arbetslivet, djupa depressioner som mynnar i självmord...

Det är klart att man kan ha åsikter om samhällets "normer", men aldrig om individer som "försöker" att få ett drägligt liv, ett liv som du tar för givet!

// Xenix
Bubben:
Vilken del var det du ville förstora? Skinkorna eller det som är i mellan skinkorna?


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem