Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Var är alla.

Var är alla.

GOD MORGON!
Jag har en fråga.
Jag jobbar nätter ibland och på senare tiden så är det nästan helt dött här på nätterna.
Tidigare så om man inte var inne på en hel natt så hade man massor att ta igen.
Nu så har jag ju inget att göra när jag har det lungt på jobbet, och jag tycker det är väldigt tråkigt!
Måste vara fler som jobbar på nätterna?

MVH NOFLO
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Vi har blivit för gamla, och orkar inte jobba längre på nätterna
Eller också så vi sött!
Noflo jag kan vara snäll och hålla med Per Ask och Johanna eller vara stygg och hålla med Karre att ämnena känns inte så där väldigt engagerande. Love har en bra tråd om DNA, men den ligger snubblande nära de politiska reviren. Dock håller jag med dig, förut om man lämnade forumet för en stund då hade man fullt jobb med att försvara och förklara sig. Idag får du nog se I-S som ett meditativt forum och därför blir det sparsamt med inlägg.
Annons
Jag tycker det är ett jävla tjat på vissa om att det finns inga bra trådar. Många "debattörer" är flitiga på att skriva inlägg men verkar ha förtvivlat svårt att starta några trådar med lite substans. Konsten att undgå den politiska censuren på IS borde väl vara den största drivkraften att starta lite "smarta trådar".

tejay4u du har en poäng som faktiskt känns både lockande och utmanande, men av någon anledning känns det inte riktigt att trampa upp en gråzon. Nej, bättre då om Love eller Zacko kunde dra igång något på I-S som även Daniel och Göcke är med på. Karre har ju saker på gång och visst finns det bra trådar som DNA, Penisförlängare, en hel del matnyttigt rörande datorer, Hagamannen, Anna Sjödin samt team i vått och torrt.
Jag vet inte vad det är för fel men debatterna kommer aldrig igång på allvar trots bra trådar. Har du någon bra förklaring eller är du nöjd som det är?
Puttendolf:

Idag kan man hitta bra artiklar om USA vs. IRAN men det kommer inte att debatteras på IS.

Och personligen har jag redan accepterat det faktumet.

Puttendolf:
Det är för dålig frekvens på inläggen så folk dör ju av utmattning medan de väntar på svar.
tejay4u jag instämmer helt och om de inte dör av utmattning så dör de av leda och visst är det synd att det inte forsar in inlägg då är det som roligast på ett forum. Kollade oavn ditt inlägg och Bubben har bränsle till bra trådar, men han har liksom jag accepterat att det bara är att gilla läget. Dock måste det var tråkigt för både Daniel och Göcke att läsa sånt här som uppfattas som gnäll och därför upphör jag även med detta!
Hej alla. Nu är jag tillbaks igen. kul att titta in här å se vad folk tycker o tänker !
Min frånvaro grundar sig på, att min kropp behagat sola sig på playan i Ålands södra skärgård; dv.s Medelhavet/Cypern.
Nätterna var fantastiska; man låg i sanden å tittade på någon stjärna.
På dagen låg man på någon stjärna å tittade i sanden !
ha de !
Välkommen tillbaka, autodidakten har varit saknad
Roligt att du inte cyklat ihjäl dig

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem