Tisdag 7 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Hobby och motor

Hockeyfinal

Hockeyfinal

Imorgon börjar hockeyfinalen.
Hur slutar det.
Jag tror Frölunda vinner med 4-2 i Matcher.
Så kom igen och tippa ni andra också.
Ha det bra
Buddy
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

buddy1
Det ser onekligen bra ut för FBK nu...hehe...ikväll ska guldet hem, med lr utan Ledin.

Måste erkänna att jag höll på Frölunda sista minuten. Hade de petat in reducering till 5-4 så hade jag dragit in 2700 friska på oddset...lite snöpligt trots allt. Inte SÅ dåligt tippat ändå tycker jag.

Må bäste lag vinna ikväll!
Jag tror på lite lägre, 2-1 till FBK nu när det börjar bli final, för då brukar antalet mål sjunka. 4-3 i matcher till FBK. Idag kommer det att tas SM-GULD!
Fajjer: Jag gillar inte att vara en messerschmitt men om det tas SM-guld idag så blr det 4-2 i matcher till FBK, o det skulle ju vara Bofors! (=Kanon) *s*
Mitt tips avsåg alltså söndagsmatchen å jag var ju som sagt riktigt nära...5-3 hade ju kunnat bli 5-4 o gett mig en massa sköna pengar...

Idag tror jag på en ruggigt intensiv start från de lilagula o får de bara hål på Salo direkt så kan det nog ramla iväg...typ 6-1 lr nåt i den stilen...*hoppas*

FBK
Annons
Skulle FBK förlora på hemma-is idag, så är det mycket tveksamt om dom orkar med att möta Frölunda på hemma-is i Scandinavium....

Sist dom spelade i Karlstad så kom Färjestad undan med blotta förskräckelsen, och jag har svårt att se någon ändring på detta nu. Kom ihåg att Frölunda låg under med 1-3 i matcher mot Linköping, och då tog det skruv ordentligt i "Indianerna" som inte var i närheten av att förlora någon av dom sista 3 matcherna i den semifinalen....

Jag tror att Frölunda kommer att spela så tight idag, att Färjestad får svårt att spräcka nollan på Salo!

Jag tror också att lågpresterande stjärnor i Frölunda såsom : Kahnberg, Koivisto och Tolsa kommer att vakna till ordentligt nu när det är skarpt läge! Hittills så har ju Frölunda endast haft 5 gubbar på 100% (Kallio, Oduya, Andersson, Sundin och Salo).

Be ware!!!!

// Xenix
Blir tvungen att vara lite pessimist och gratulera FBK till SM guldet, vilket jag vägrar tro innan matchen är färdig då våra GOA Gubbar kommer att bära fram vårat kära FRÖLUNDA till en sjunde och avgörande i GBG hoppas jag och då kommer det att vara kört för grodhavsindianerna.
blueId_1
Det var synd att du missa vinsten, den hade du varit värd.
Det ser tufft ut för
Frölunda nu och FBK har sett väldigt starka ut så vi får se
om Fölunda orkar komma tillbaka idag och i så fall blir det
väldigt tufft sista matchen i scandinavium.
Men jag tror på 2-2 + vinst till VF i sudden.
GRATTIS FBK. Jo jag vet att det e en period kvar men måste vara realist nångång.
FFFFFFFFFFFFFFBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBKKKKKKKKKKKKK
INGET ANNAT JIIIIPPPPII VINER GALANT ÖVER FRÖLUNDA (BLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
96;ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ)
Då blev det som jag ville då! Grattis färjestad till SM-GULDET!
SM-GULDET TILLBAKA DÄR DET HÖR HEMMA!!!

SÅ SKÖNT!

GRATTIS FBK OCH VÄRMLAND FRÅN FANSEN I OCKELBO-SKOGARNA I GÄSTRIKLAND!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem