Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

GLAD PÅSK

GLAD PÅSK

Jag hoppas att alla här på IS får en riktig GLAD PÅSk.
Ät inte för många ägg bara, risken är att ni börjar kackla då.

Hur brukar ni fira påsk?
Vi firar påsken ganska så lugnt, äter lite ägg o sill, jansons frestelse o lite annat gott. Vi tar inte påsken så högtidligt.

Akta er för alla påskakärringar så att ni inte råka följa med dem till blåkulla. Jag tror inte att det finns IS där. Ni skulle bara sakna oss andra kacklande hönor då.
en liten påskblomma(med lite fantasi) till alla.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja glad påsk till er allihop!

Jag kommer att ta ledigt från datorer och vara med familjen över påsken, det ska bli jätteskönt.

Hälsningar Daniel
Samma här
Glad Påsk till er alla
Det ska bli gott med lite påska-mat. Sambon jobbar så så jag får sitta mycket själv och då blir det väl datorn som blir mitt sällskap. Dottern kommer hem en sväng på påskafton. Annars blir det väl som hos dej tozza, vi gör inga större märkvärdigheter av påsken. Det ska bli soligt, så en stund på balkongen blir det i alla fall.
Lite godis måste jag ha hemma för det brukar komma en hel del påskkäringar på skärtorsdagen.

Kuckeliku på er alla!!
Annons
GLAD PÅSK på¨påsakafton fyller sista barbarnet 1år Ska till dottern.Sen ska gubben jobba hela påsken Han är snickare.Nu ska alla ha saker gjorda Tur att han är gift med mej för jag gnäller aldrig när han jobbar mycket.
Wilma;
Det är skönt att våra gubbs jobbar, annars så blir vi så irriterade över att ha dom hemma jämt!
Joanna : När dom är borta mycket då tröttnar man inte på dom Jag tycker om att vara ensam ibland
Ja GLAD PÅSK på er alla på IS
Själv jobbar jag hela helgen
Wilma då nu blir jag lessen på dig så bedrövligt är det väl inte ??
vi karar är väl inte sådumma att vara ihop med? GLAD PÅSK PÅ ER ALLA ISARE
Vadå påsk?
Är det nåt särskillt ni firar eller?
Är påsk nåt att fira?

Det gör i alla fall inte jehovas..


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem