Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Boxman.

Boxman.

Hallå på er alla ute i cyber rymden!
Har en lite fråga ang. Boxman!
Har tänkt att börja prenumerera på film ifrån Boxman, men vill höra vad ni har att säga om dem.
Har ett par kollegor på jobbet som har kört via Boxman, prov månaden fungerade utmärkt sen började helvetet.
Är det nån som har haft samma problem eller är det bara de som har haft otur????

MVH Noflo
Antal svar på detta inlägg: 4
Hej pådig noflo! Jag provade boxman den första månaden gick bra, sen börja dom krångla när jag beställde filmer så fick jag fel,fasten jag betalat i tid så kom det brev att jag inte betalat!!
jag gick till konsument ombudsmanen, dom fixade till det!
dom sa att dom haft mycket krångel med dom. då tänkte jag aldrig mer
HA de funkar väl inte om man inte betalar dummare är vi väl inte så vi förstår de jasså mr taco går med detta till ko
var de inte konsumentrådgivaren du menade tror inte ko tar upp sånna här säker men däremot arn bla
Hej Noflo!
Jag har provat både Boxman & Brafilm och är inte imponerad av någon av dem. Om du har möjlighet att se mycket film sätter postgången/helger stopp för det, då det går väldigt segt.
Dessutom får du väldigt sällan ditt förstaval av film.
Brafilm är dock bättre än Boxman tycker jag.
Annons
Jag kan tänka mig att det här formatet funkar alldeles utmärkt för personer som tycker om att se någon film i veckan eller så, men om man är en storförbrukare av filmer, såsom mig själv, så går det alldeles för långsamt!

Provat båda 2 samtidigt, och följande statistik kom jag fram till efter en månads användande på bra film.

Förutsättningar :

20 filmer i listan
Returnera filmerna inom 48 timmar efter ankomsten.

Jag fick totalt ner 11 filmer i brevlådan under 1 månads tid, och ingen av dessa var nummer 1-3 i listan. Första veckan gick det jättebra, men redan i slutet av 2:dra veckan så kom det endast 2 filmer, för att dom andra i listan inte fanns tillgängliga! Sista veckan så fick jag bara 1 film från dom...

Min slutsats är att såväl boxman som Brafilm har för få exemplar av dom populära filmerna i lager för att spara pengar, på så vis så blir servicen klart underkänd!

// Xenix

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem