Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internetbanken o. Spray ADSL -- 0

Internetbanken o. Spray ADSL -- 0

Idag på eftermiddagen (28/5) har det blivit något fel på uppkoppling till FSB internetbanken om man har Spray ADSL.
Jag har ringt både Föreningssparbanken och Spray men de kan inte säga hur länge avbrottet kommer att vara. De jobbar med att avhjälpa problemet (vad det nu beror på).

Jag skriver detta inlägg bara för att upplysa andra som ska betala räkningar inför månadsskiftet ska veta att det kan dröja en stund innan det går att komma fram till internetbanken.

Man kan dessutom få vänta en halvtimme innan man kommer fram till telefon-supporterna.

Jag har haft både FSB o Spray i många år med det här har aldrig inträffat tidigare. Så det är bara att hålla ut och hoppas att det ordnar sig snart.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Det har inget med Spray att göra, utan även jag med uppringd modemförbindelse kommer inte fram.
Sorry, men det är fortfarande efter ett dygn inte möjligt att koppla upp sig mot fsb.internetbanken. Och varken Spray eller FSB. har någon uppfattning om hur länge avbrottet kommer att vara.
Så det kan nog bli svårt att betala sina räkningar den här månaden.
Knepigt. Jag kom in idag. Provade nyss
Annons
Det är konstigt,att varje gång en banks websida uppdateras,så
blir det strul.Men jag kom in nu,utan problem.
Det knepiga är att dom vill ha hela födelseåret.Det är man ju
inte van vid.Ovanligt töntigt,på gränsen till dårpippi.Finns det
någon som lever,som är född på 1800-talet.

107 år gammal,och klarar internettjänsten på FSB.det är inte
dåligt.He,he
Det finns ju faktiskt dom,som är födda år 2000.Får nog be om
ursäkt.

var det inte detta och lite till som just var millenium problemet.
Tänk vad snabbt man glömmer
Jo, det har med Spray ADSL att göra.
När jag ringde FSB igår och sade att jag hade ADSL så frågade de på en gång om jag hade Spray. Och det har jag ju.
Nu är klockan 21:10 och det går fortfafande inte att komma in.
När jag ringde Spray ca 14:05 idag så sa de att nu hade man kommit på vad felet var och att man arbetade med att avhjälpa det. Men som sagt det går fortfarande inte att komma in.
Så det är bara att hålla tummarna och prova igen senare.
Problemet gäller inte bara Spray isf. Jag har Glocalnet och jag kommer inte heller in!
Har haft problemet sen kl:06:00 i fredags!
Jag har Glocalnet ADSL och har inte haft problem att komma in på FSB.
Jag har glocalnet , föreningssparbankens internetbank har inte fungerat för mej sen i fredags , men nu så plötsligt på eftermiddan så fungerar de , teknikens under , man blir bara så chockad

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem