Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Nyheter

Nyheter

Vad har hänt med RSS-flödena på nyheterna??
Läsartoppen?
Vad är det för trams?
Det var mycket bättre innan ändringen tycker jag.
Antal svar på detta inlägg: 10
Håller med dig , tejay4u

Har sällan varit med om dylika tramsigheter förrut ... Sätt tillbara IS till det som det var förrut
Jag instämmer med er två. Vi vill ha nyhter inte läsartoppen...
Trams var ordet!
Det tidigare var mycket bättre! Läsartoppen är ju inte särskilt intressant. Bättre att få ta del av senaste nytt...
Annons
Nu är dessutom klockslagen borta bredvid rubrikerna så man kan sålla genom att strunta i gårdagens nyheter....
Tillägg till mitt tidigare inlägg:
Det blev visst ett syftningsfel. Jag menar eftersom klockslagen är borta så kan man inte längre sålla bort gamla nyheter...
Jag håller med alla som har skrivit något i den här tråden.
Det var mycket bättre innan ändringen tycker jag.
Daniel ? Varför har man gjort denna ändring ? Är det SVD-redaktionen som kommit med förslaget ?
Om möjligt så önskar jag och många andra att man går tillbaka till det som var tidigare.
Den här sajten,skryter med att vara snabbast,i etern.Prova den,
ni som har så bråttom.

www.wighsnews.se/
Ja du leiake, det var en riktigt bra nyhetssida. Jag har lagt in den bland mina favoriter nu så att jag lätt kan gå in och titta på det senaste.

Ett annat litet nostalgi-tips till er som är från Öfver Norrland är
Norrbottens Kurirens "För 50 år sedan". Där kan ni läsa lite nyhetsinslag om vad som hände där för 50 år sedan. Om inte annat så är det rätt kul att konstatera om man kommer ihåg vad som hände där i ungdomsåren.
http://www.kuriren.nu/
Varför har vi inte fått ngt svar från varesig Göcke eller Daniel? Kan det vara så att dom e på semester? :) Hur det än é så vill vi ha tillbaka NYHETER och inte ngt Läsartoppen...
Vi har haft ledigt både Daniel med fam. och jag med fam.
edra åsikter är inte oregistrerade för att vi inte har svarat.

Hoppas att ni har haft en bra helg.

mvh göcke

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem