Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Klammerparentes

Klammerparentes

Hej! Jag undrar bara hur man bär sig åt för att få sin klammerparentes } att täcka flera rader? Det är ju liksom det man vill göra, men jag vet inte hur det går till? Någon som vet? Tack på förhand / Linda
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Göcke. Linda ska inte använda vänsterparentesen, då blir det problem med högerparentesen, den hamnar inte där den ska!Linda ska använda dubbelparentesen och sen högerklicka mitt på parentesen ( parentesen ska bli markerad) och sedan välja Infoga text. Ibland får man klicka flera gånger för att det ska komma fram en snabbmeny.

Linda, När du öppnar Word har du då ett vitt papper att skriva på? Ibland vet jag att Word kan öppnas utan att det finns det vita pappret och då är alla ikoner inaktiva. Om du inte har det vita pappret så gå upp på verktygsfältet till vänster och klicka på Nytt.

Kom igen Linda, jag är nyfiken på hur du får till det!!
Kunde inte i min vildaste fantasi,inbilla mig att Joanna,skulle
tillrättavisa vår Guru Göcke.Ha,ha

Alla blir vi äldre,men inte Joanna,hon blir bara yngre.Nu är hon 61
Men det är krut i tanten.Jag är imponerad,rent ut sagt.
leiake; Tant!! Jag?? Aldrig!
Annons
Hej! Tack för all hjälp!! Jag tror jag får till det nu, behöver väl öva lite, men se'n så... Jag hade gått "fel väg" när allt var grått, det gick bättre se'n. Tack igen, IS forum är fantastiskt, här ka man alltid få hjälp!
Vad då Leiake: tillrättavisning

det finns fler vägar att gå för samma visuella resultat bara.
och dubbelklammern finns med i bilden som jag pastade länken
till.
Att våga testa är ju en del av lärandet.

Tycker Joanna tipsade bra och LindaW löser testandet med bravur.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem