Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Vad ska ni pyssla med i helgen?

Vad ska ni pyssla med i helgen?

Ja, vad blir det i helgen?
Själv så ska jag till Finspång i morgon och heja på sambon som ska köra Endurotävling.
"Barnhelg" har vi ,så det blir härligt att få hem fröna:)
Sedan blir det väl trädgården som ska ha sitt.
Inget roligt tycker jag, men skönt om det är fint väder.

Om inte annat så kan man sitta på trappen och titta på flera hundra galna mjölkkor som fått komma ut på bete nu.

Fiska är jag sugen på, jaga storgäddan kanske!

Trevlig Helg / Fibblan
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Själv ska jag jobba hela lördagen med att övervaka uttag av filer. Får titta ut på det soliga vädret i stället ...
Gör väl som vanligt Så lite som möjligt
Fibblan..Ryggen är redan körd sen länge så min insats får sträcka sig till det lite lättare möblemanget och vara chaufför.

Man kan nog göra lite nytta ändå.....
Annons
Njuta av solen, kratta löv, rensa i rabatter, leka med barnbarn, umgås med trevliga grannar. Och bara ha det skönt!
Att se Formel 1 från Tyskland på TV blir det viktigaste den här helgen. Nu hoppas jag att oturen är slut för Jarno Trulli, så att han får visa hur bra han är. Men jag tror att Kimi Räikkönen vinner på Nürburgring.

// Johan
Jag ska nog ut och köra med min farfarsmoppe som jag har gjort i ordning i vår. Ska bli härligt att glida runt med HD-knuttarna i det vackra vädret.
http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02434.jpg
Här ska det byggas ihop ett kombiskåp till sovrummet o rensa ut gammalt skit.
Annars ska det bara njutas av det fina vädert, helt plötsligt har det blivet sommarväder, sköööönt.
Ha en skön helg alla IS:are.
Jag ska bara vara ute och ha det härligt! Grilla lite o ta det lugnt. Försöka att vara utomhus så mycket jag kan, med undantag från imorgon när det är Formel 1 . Själv hoppas jag ju att Michael Schumacher rycker upp sig ännu mer denna säsongen, och sedan drar sig tillbaka, och avslutar när han är på topp. Han kanske klarar Alonso och Räikkönen nu på hemmabanan... Hann tyvärr inte se kvalet idag, men måste ju titta på racet imorgon.

Ha en trevlig varm och solig helg!

//Linn
Trädgårdsarbete gäller. Kanske en öl eller två i solen.
Har nu jobbat hela dagen i min stora trädgård och känner mig rätt mör, men det är skönt.
Flyttningen är avklarad, det är fint väder så nu lutar det åt trädgårdsarbete.
Inte klokt vad det har tagist sig de här sista dagarna...snart är allt helgrönt här i Skåne och just nu är det 22 grader på termometern.
Hoppas bara det håller i dig ett tag...

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem