Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Vad tycker ni om VM-låten?

Vad tycker ni om VM-låten?

Kunde de inte tagit en låt av någon roligare artist än Tomas Ledin? Kanske blir den bättre när man har hört den några gånger...
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: 1 2 3 Nästa »

har inte hört den, hur går den?
Hörde i ärlighetens namn inte så mycket... Den gick nyss på TV:n här i bakgrunden, men den lät så...
...så...
...Tomas Ledin på nåt sätt...
Inget nytt som skapade wow-känslor hos mig m.a.o...
Men man vet inte... Som jag skrev, kanske jag kan ändra uppfattning efter att ha hört den ett par gånger. Hoppas på det!
...men det jag hörde gick så här ungefär...
Lalalaaa... Ladidadedej... Oooohhh
Annons
Tomas Ledin !!!!! ????? , han har ju inte ens orkat att gjort en ny låt , utan tar upp den gammla slagdängan " Vi e på gång ". och gjort om den lite grann , ......simpelt , tycker jag karln e slut som artist
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,822786,00.html
OK... Var det på det viset... Först spelade de lite av början på låten och sedan snackade de i tv:n. Efter ett tag spelades refrängen "Vi é på gång" vilken följdes av andra låtsnuttar, så jag kopplade aldrig att det var samma låt... Men det förklarar väl ganska bra varför jag tyckte att det första jag hörde lät så "Tomas Ledin"
Hmm... Då har jag bestämt mig för att jag inte gillar den... Fy vad dåligt att köra en gammal låt...
Och vad är det för fel på Tomas Ledin
Jag blev besviken! Verkar nästan som om han tagit åt sig uppdraget fast han inte haft tid och "slängt ihop" ngt med hjälp av gammalt mtrl...snacka om pyttipanna-låt!!!

Ledin är ingen jätte-favvo, men han kan bättre!
Hörde låten i bakgrunden så jag kan inte uttala mig än, men Tomas Ledin är bra så det så!
Låten var ju helt röten.
En 7-årig grabb kontrar med en låt om Zlatan

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem