Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Text

Text

Har ni ändrat storlek på bokstäverna dom är så stora i min dator det är bara på internetstart det är så
Antal svar på detta inlägg: 6
Jag funderade precis på det också...
Hej, ja det stämmer. Jag har uppdaterat lite på hemsidan och bl.a. har jag gjort texten lite större. Jag kommer i helgen kika på möjligheten att man själv kan justera storleken så att det passar ens egna önskemål.

Tycker ni att det är bra på vissa ställen eller är det för stort överallt?
Hej Daniel jag tycker det är bättre än förut det är lättare att läsa jag trodde det var fel på datorn
Annons
Daniel, jag tycker att denna storlek är ypperlig. Försöker genom PRO-medlemmar att påverka dom att andvända IS som startsida där dom enkelt hittar det mesta av det dom kan söka. De flesta av dom är inte så vana surfare. Är ju så bland många äldre så blir tyvärr inte glasögonen "uppdaterade" å då är de stora bokstäverna bra. Men som din tanke att kunna ändra själv tillfredställer flera.
Daniel: Jag tycker det var bättre innan, men det är nog mest en vanesak. Vad som gör att det kanske blir svårt att vänja sig är just den markanta skillnaden mot de flesta andra siter där den tidigare teckenstorleken matchade bättre.
...måste ju också kommentera något positivt och det är väl att det är lite mer lättläst... Som misko skrev så är det ju en fördel för dem som inte har "uppdaterade glasögon"....

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem