Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Utveckling av forumfunktionen

Utveckling av forumfunktionen

Efter att ha läst tråden "Vad glad man blir" kommer jag att tänka på att en anledning till att man missar att följa upp sitt inlägg kan vara att man läser de första svaren, kommenterar dessa men att tråden sedan lever vidare utan att man kommer ihåg att gå tillbaka för att kolla nya inlägg.

Om det gick att prenumerare på nya inlägg, dvs få ett mail när någon har skrivit in ett svar på sin tråd, tror jag att man skulle kunna uppnå minst två saker. Dels att svarsfrekvensen ökar och dels att trafiken i forumet skulle åka än mer.

Kanske är det tekniskt svårt att få till men, det är ett litet önskemål från min sida i alla fall.

I övrigt, en stor elloge till er alla som hjälps åt att hålla detta forum levande och ett kanske ännu större tack till de som gjort det möjligt från början. Daniel och Göcke, eller är det andra personer också?

Antal svar på detta inlägg: 3
Jag har faktiskt funderat i dom banorna.Vissa trådar bara dör ut
när dom försvinner i kategorirutan,fastän dom säkert skulle
intressera många fler.Men det finns ju gränser för allt.
Fniss
Dör ut, som denna tråd ungefär... (-;

Ett svar på tråden på ett dygn. Hmm

Är det ingen annan här på IS som ser behovet av att kunnna preumerera på sina egna inlägg?

leike:
Tack för ditt svar. Är det du som svarar för funktionallitetten i forumet eller kanske är funktionerna inget som utveklass inom ramen för IS?

Njaaa..... det vet jag inte. Då tror jag man mister charmen med att gå in och kolla varje morron vad som har skrivits under natten, sen gärna en tur in senare på dagen också.
Jag brukar alltid kolla vad som har hänt i trådarna, även om tråden inte ligger under mitt intresse så är jag allt lite nyfiken i en strut! Alltid lär man sej något nytt.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem