Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Brutna länkar?

Brutna länkar?

Hej Daniel!
Jag undrar om detta är det enda sättet jag kan meddela dig om länkar som inte längre är aktuella.

T.ex. som till "System Wiper" under ladda ner program.

mvh Lasse
PS Tack för en kanonbra sida
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Hej Lasse!

Det är inte det enda sättet men ja, jag föredrar forumet framför mailledes. Det går mycket snabbare att svara. Jag håller dock på att ta fram ett nytt kontaktformulär bl.a. med en funktion för att tipsa om brutna länkar, men det är inte klart än.

Tack för feltipset, har ordnat länken!

Har ni fler tips på brutna länkar, posta dom gärna här.
mvh
Daniel
Hejsan Daniel!
Tar tillfället i akt att göra som Lasse ovan och har en fundering runt en "länk".
På din första sida finns något som heter direktlänkar där man bl.a. kan öppna sin internetbank vilket är bra. När jag går in på min bank öppnas ett fönster. Skulle jag av någon anledning välja att stänga ner det och sedan gå in till min bank igen går det inte. Klickar jag på banken händer det inget. Jag är tvungen att först välja en annan bank, klicka på den för att sedan kunna klicka på min bank. Inget stort bekymmer men till en redan bra sida kanske det går att fixa till.

Ha en trevlig helg!

Håkan
Hej Håkan
Detta händer mej också men om jag uppdaterar sidan så funkar det.
Kan vara värt att pröva.
/Lasse
Annons
Hej Lasse!
Tack för tipset. Det fungerade alldeles utmärkt.

Ha en bra dag!

Håkan
Hej Håkan, jag ser ovan att det redan har löst sig, men när jag ändå är här passar jag på att ge min input.

Det är helt enkelt pga att tekniken för rullistorna på internet fungerar så. Kanske utvecklas detta i nästa version av html men som det är nu får vi leva med det.

Det är samma för mig och jag gör precis som Lasse tipsade om. Jag reloadar helt enkelt sidan så går det igen :)

Mvh
Daniel

Hej Daniel!
Har hittat en ny länk som inte längre är aktuell,
Under Dator & Internet, IT Forum och länk Kodningsforum
m.v.h. Lasse
Keep up the god work
Sorry!
"Keep up the good work" skall det naturligtvis vara
Lasse
Många filmer som inte funkar under Nöje - Roliga filmer
Tog bort kodforumslänken igår, den funkade inte längre. Ang filmerna så ja det stämmer, problemet är att jag måste ordna fram en ny server där jag kan ha filerna eftersom de kräver ganska mycket bandbredd vilket kostar pengar. Kan försöka fixa det till helgen.
=)
Fler brutna eller inaktiva länkar under länkvänner nokiacity,vinstchans,asphelpers, funkade inte när jag provade iaf. Vill också passa på att föreslå en länk till F1 sektionen http://f1.tauzero.se/.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem