Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Warnng för Hyrdinfilm.

Warnng för Hyrdinfilm.

Skickar faktura Utan man hyrt något
Antal svar på detta inlägg: 6
vilka är det som gör det? och har du en länk?
Tippar på att han menar http://www.hyrdinfilm.nu/

Det är klart att dom skickar faktura även om du inte har hyrt något! Du betalar ju inte för antal filmer du ser, utan för möjligheten att se så många du vill till en fast kostnad!

Personligen så tycker jag att det fungerar FETT bra!

HYr dina filmer, rippa dom, skicka tillbaka, det kommer nya, rippa! osv....

Jag ökar min filmsamling med ca 40 filmer i månaden till en kostnad av ca : 38 :- / film! Och då får jag DVD fodral! Omslaget skriver man snabbt ut från cdcovers.cc

Det är vad jag kallar kanonbra!
Annons
Rolf!! Du får nog bli lite mer insatt i hur detta fungerar! Jag har anmält mig hos samtliga tre aktörer på marknaden och givetvis får man en faktura om man ligger som aktiv kund i deras medlemsregister. De kan ju inte ha koll på alla kunder, vem som har film hemma o vem som inte har.... Nä, ska du bara kolla runt vilka filmer de har så strunta i att lägga upp dig som kund, och godkänna deras villkor, som du ändå inte verkar ha läst!!
Är helnöjd kund hos Hyrdinfilm!! Snabba leveranser o bra utbud....bla erotik....som man först tar del av när man blivit medlem....kanon.
Håller med Anders! Dåligt att svartmåla företag bara för att man inte är insatt själv....

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem