Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Har ni noja på vissa saker?..

Har ni noja på vissa saker?..

Vet inte om det är speciellt för oss kvinnor?

Jag kan få väldigt starkt sug efter Loreto Oliver.
Kan trycka i mej en burk själv och det är så gott så jag får tuppskinn.

Kolsyrat vatten måste jag ha varje dag ca 1-2 liter.
MEN.....vilket som helst går inte.
Det ska vara stora hårda bubblor så det gör ont i ögonen när man dricker. Köpte en Soda Stream och den blir det perfekt och gott vatten i

Har ni karlar samma galna tokerier för er?
Och ni andra tjejer här inne , vad har ni för sug?

Fibblan
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Är du gravid månne Fibblan ??

/B
Kna inflika att när tjejen var gravid åt hon en period bara päron och mot slutet helt tokig i det vita som sitter mellan skalet och köttet på apelsiner. Blev helt enkelt ett jäkla massa apelsinskalande.
Men för att svara på din fråga så är svaret nej.
Vi karlar är ganska okomplicerade varelser som inte har så mycket hangups o annat fuffens för oss.
Det du ser är vad du får, helt enkelt.

/B
Annons

Ja Fibblan, min erfarenhet är att många kvinnor har diverse "nojor"
som både de själva och andra får acceptera och stå ut med.
Such is life, sometimes. . .
Min nojja är att jag måste avsluta arbetsveckan med en kall öl, annars tror jag det är dåligt med nojjor.
Choklad i massor.Har varit och köpt en 10pak Den tar jag i kväll.
axe, Det är därför vi kvinnor är så goa!!!! För att vi har våra nojor och inte går på i samma spår jämt och ständigt. Eller hur Wilma?

Hahahahaha....skrattar så jag gråter
Vilka sköna svar!!!

Bosse: Nä jag är inte gravid. Då hade jag fasansfulla sug efter Rischoklad. Hann inte genom kassan förren jag åt.

Ja ni är nog ganska okomplicerade varelser på det planet i alla fall*S*

Axe: Ja du har rätt. Vi är nog lite bängliga ibland....men det är det som är charmen kanske?
Annars vore vi nog tråkiga.

Joanna och Wilma: Choklad har jag (förutom när jag var gravid)
aldrig kännt sug efter...konstigt va? Det är ju en "kvinnogrej" annars.
Ja visst är vi goa.....

Kozel: Öl är gott, särskilt efter en hel burk Oliver:))


Jag är en periodare! Just nu är jag inne i en period då jag kan äta upp nästan ett helt paket Mariekex framför TV,n, inget på kexen, bara torra kex!!!!!!!!!!!!!!!! Smulor i hela soffan. Men det är görgott. Före kexen så var det majs!! Jag undrar vad nästa noja blir.

Choklad är jag nästan aldrig sugen på, men om jag råkar få en ask då ska den ta slut på 5 minuter.
Jag har nog inte någon direkt noja, men choklad är gott fast inte varje dag. Iskallt bubbelvatten med smak nu när det är varmt är underbart, det får inte vara vilken smak som helst. Päron o citron/grape är bäst.

När jag väntade mitt första barn hade jag noja på apelsiner o gräddbullar inte en utan många åt gången varje dag.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem