Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hur gör man

Hur gör man

Jag har under "10 senaste användare" hittat en person som verkar vara en kompis för ungefär 50 år sedan. Han har inte uppgivit någon adress. Nu är frågan jag ställer till er alla snitsare HUR GÖR MAN för att nå personen i frågan?
Antal svar på detta inlägg: 6
fråga personen här på forumet kan ju vara en bra start?
Seggre95: Hur gör man... för att skriva en rubrik som andra kan förstå innehållet i, utan att behöva klicka på länken?
Snälla frille du har helt rätt i att rubrikerna helst bör vara sådana att man förstår vad inlägget handlar om. . Men jag blir lite irriterad när du tillrättavisar en gammal man som är mer än dubbelt så gammal som du är. . Han är nästan 80 år gammal och har inte läst alla tips om hur man bör använda Forumet. . Låt oss istället försöka hjälpa en gammal man och beundra och respektera att han ändock använder en dator och är ute på nätet.
Ta inte det här inlägget som en anmärkning mot ditt inlägg utan bara som en reaktion på en tillrättavisning av en så gammal man.
Annons
Seggre95 , du kan kontakta Daniel eller mej via mail.
så vidarebefodrar vi frågan till berörd person.

mvh // göcke
Göcke, Jag håll just på att skriva samma förslag som du kom med!!!

Seggre95, Jag vill önska dej lycka till!
Tänk om det är så som du tror! Träffas efter 50 år på IS. Kul, jättekul.
axe: vilken dumhet, att avfärda en kommentar för att den kommer från en yngre person. den lilla smiley'n borde förklara att jag inte avsåg att "tillrättavisa" på det nedvärderande sätt som du verkar tolka det som. Att du däremot lägger en värdering i vad en 80-åring klarar, eller inte klarar, i form av att hantera datorer och läsa instruktioner, är nedvärderande om något. Jag har den största respekt för alla medmänniskor, oberoende av ålder, och hjälper med glädje till då jag kan bidra med mina tankar, åsikter och kunskaper här på IS.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem