Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Bevakning av tråd

Bevakning av tråd

Hej jag undrar om det finns någon bevakning av trådarna? Va inne på SVT vm sida och där finns det ett forum med fria diskussioner.
Där kan man då följa ett inlägg genom att man har bevakning på den. Då får man ett mail som talar om att nu är det någon som har skrivit ett svar på ett ämne.
Måste säga att det är jättebra, för då slipper man vara orolig att man skall missa något som kan vara intressant.
Kanske finns det reda här och jag har missat det, om inte så kanske det skulle vara en bra ide.

Mvh

Devonrex
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag tycker det verkar jobbigt att få massa mail om de trådar man bevakar. Bevakningen skulle, tycker jag, ligga inbyggd i profilen här på IS så att det t.ex. blinkar nånstans för att uppmärksamma användaren på att det har hänt något i de trådar man bevakar...

En annan sak jag har tänkt på är att det skulle gå att se fler än de 20 senaste inläggen just för att man skulle kunna hänga med bättre när man har varit från datorn ett tag... De 50 senaste inläggen skulle vara bra tycker jag...
Ja vad som helst bara det påkallar uppmärksamheten på något sätt, men så många mail blir det inte. Man bevakar troligtvist inte alla trådar utan bara de som verkar vara intressanta för en själv
Jag skulle var glad om någon av Moderatorerna: Göcke elle Daniel kunde svara på om det finns eller om det kommer att finnas bevakning på trådarna framöver. Snälla svara på detta..

Mvh

devonrex
Annons
Hej devonrex, din idé om en bevakningsfunktion och ett meddelandesystem som påkallar en uppmärksamheten är jättebra. Det är något som jag själv också har tänkt på och har som ambition att ta med det i höstens funktioner! Tills dess får ni nyttja forumet som det är, jag har försökt göra det så enkelt som möjligt.

Mvh Daniel
Hej Daniel
Tack för ditt svar. Jag tycker forumet är jättebra så det va ingen kritik mot det, eller mot sidan som sådan utan tvärt om, super.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem