Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Bomber

Bomber

Det var väldigt, vad det är mycket bomber ute och går. Snart är det
bara jag som inte vet hur man gör en bomb. Är det någon, som kan ge mig tips på en sida, med bra recept.

Hur det är, så vill man ju hänga med, i svängen, och så har jag ett
par grannar, som för lite väsen. He, he

En sak som, gjort mig lite förbryllad, är att när en självmords-
bombare i Irak, spränger sig i...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

På min semester i Kroatien så träffade jag 2 israeler och samtalade lite med dem angående problemet israel vs palestina. De sade då att vi i väst nog inte har någon aning om hur omfattande problemet med självmordsbombare är. Och de trodde oxå att madridbombningarna bara var början på terrorn i europa. De satt nästan och önskade fler bombattentat i väst för att vi skulle inse vad som pågick igenom därnere. De sa att de ständigt levde med skräck, varje timme varje sekund. De var ju tvungna att åka buss mm. Så, vi ska nog inte skämta för mycket om det för det har kommit hit för att stanna - terroristerna alltså!
Gör så här:

Ta en metalltunna. Den ska vara tre fjärdedelsfylld med bensin, täta locket med tjära, ta en gasoltubseldare (eller vad det heter) och tänd eld på gasen så att en låga nuddar metalltunnans botten. Där har du en riktigt bra bomb med ett säkerhetsavstånd på ungefär 100 - 150 meter. Det kan ta en stund för tunnan att sprängas beroende på hur stor tunna och hur stark låga.

Anledningen för ett sånt avstånd är att metallbiter från tunnan kan flyga en bra bit.
Var så god att ta för er av faktan!

Bara ett påpekande... TESTA ALDRIG DETTA!!! om du inte är på ett mycket öppet ställe och långt ifrån brännbara saker! (för att det kan bli en liten smäll)
nämen, såna här recept vill vi inte ha här!!!
Annons
En ganska så riskfri variant:

Ta ett kinderägg. Lägg i en tesked bakpulver och fyll sedan i några centiliter vatten. Stäng och kasta iväg..

Garanterat ofarlig variant.. :P
Bomber som är ute o går Va menar du leiake? När mina barnbarn (pojkar 15 år) pratar om bomber så inte är det självmordsbombare.

Är jag dum ? Eller?
Seniorita !

Ja! Du är dum!!He,he

Men det finns faktiskt självmordsbombare,som har dubbel
uppsättning.Bomber som dina barnbarn sneglar på.Och riktiga
bomber runt magen.Därför används mycket kvinnliga sådan
exemplar.Dom får antagligen betalt efter A-B-C-D-kupa.Släkten
alltså.Har läst att PLO betalade motsvarande 120.000:-,till anhöriga
efter utfört attentat.
Jaha, då finge inte min släkt så mycket betalt!!
Ja folk gör vad som helst för pengar tydligen! Det kallas visst för prostitution eller nåt sånt har jag hört!
Ursäkta,men sååå jävla kul är det väl inte med bomber.Mer kärlek åt folket,överallt på vår jord.Det är mer konstruktivt.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem