Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Trögt att bläddra

Trögt att bläddra

Väldans vad trögt det är att bläddra idag på IS. Kan det bero på min dator eller håller "pöjkera" på med sidan? Det tar en evinnerlig tid att gå från sida till sida.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Joanna !

Samma här.Dom håller på med något,antagligen.
Samma här trodde det var fel på bredbandet hoppas att det rättar till sig
Jag har samma problem. Men troligen är det väl den server som IS arbetar mot, som har lite tröghet i sig. Hade inte samma problem på andra ställen på internet.
Men vadå även tekniken får väl ha trötta dagar, som vi har det.
Annons
Samma här, tur att det inte var nått fel hos mig.
Men jag tycker att det ofta är trögt att bläddra på IS. Kan det bero på att det är många som är inne samtidigt.
Upplever att det inte är lika trögt på andra ställen.
Bättring är på gång! Ballou jobbar med en uppgradering av IS hostingen så förhoppningsvis märker vi en förbättring denna vecka. Jag meddelar när bytet sätts igång.
Daniel, Va bra, då vet vi att det inte är fel på våra datorer!
Daniel det var bra då slipper man vara orolig Tack för ert arbete med is :
En liten undran angående t ex denna tråden. I översikten står det att sista inläggget gjorts 30 juni kl 05:20, men när man går in och tittar, så är det sista inlägget gjort 2006-06-27 18:31. Kanske har censorn varit framme och raderat?
Hehe väl observerat men det var ingen censor som var framme utan bara jag som felsökte och testade inatt.

mvh Daniel
Tänkte väl det, Joanna (vår välnyanserade skribent på detta forumet) som startade tråden är väl inte vaken 5-6-tiden på morgonen...eller?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem