Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Fotboll

Fotboll

Hej på er!
Nu när vi är i semifinal i fotbolls VM, så undrr jag om det är över nu , eller om det är nu den riktiga fotbollen börjar. Jag tycker den börjar nu , vad tycker ni, det skulle vara rolig att höra. Med de (bästa )lagen kvar Italien, Frankrike,Portugal och Tyskland. Blir det bra fotboll nu framöver eller va tror ni.

Mvh

Devonrex
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Äntligen har jag tippat rätt. Det händer nästan aldrig. Nu tror jag faktiskt att de vinner alltihop.
Vad tror ni?
Igår tittade jag för första gången.Hejade på Italien när dom gjorde mål visste jag inte vad jag skulle ta vägen alla i familjen sov fan va jag var glad.Gillar inte Tyskar.Nu måste man se forsättnigen.
Inte helt omöjligt, återstår att se hur Portugal o Frankrike spelar idag.
Annons
Det blev Frankrike o Italien i VM finalen.
Vem tror ni vinner?
Jag vågar inte gissa
Jag tror att Italien vinner. Tycker nog att Frankrike gick vidare på en lite turlig straff. Italien visar en sådan där härlig go som jag inte ser i Frankrike.
Kanske, om man har tur, så blir pizzerna både billigare och godare om Italien vinner, det är väll ytterligare ett skäl till att heja på dem.
Italien vinner
Och Tyskland tog brons, som det kan gå!!!
Personligen så hoppas jag att Frankrike vinner VM ... Grundar detta på att de har en härlig go i laget samt att Zidane o Co har visat att de inte är uträknade som de var i grundspelet.

De är värda att få vinna ... Kan väl villigt erkänna att jag inte tycker om Italien och deras spelstil

Vive la France
Fotboll????? Tacka vet jag motorsport!!spelar ingen roll vem som vinner.
Jaha så var VM över för denna gång, det blev Italien efter straffar som blev världsmästare, GRATTIS

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem