Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Byta mobiltelefon

Byta mobiltelefon

Hej
Jag har tänkt köpa en ny mobil och gå över till tre. Jag är lite löjlig, för jag vill ha en snygg mobil. Nu har jag en samsung SGH-X640, den är snygg men jag gillar den inte. Har haft nokia förut, den var mer logisk och lättare att sms:a med.

Nu tycker jag att LG 890(tror jag den heter) är snygg. Mobilen måste vara liten, tunn och inte ha antenn. Gärna lucka eller slide. Jag har tänkt på Nokia 6260, men tycker den är ful och lite för stor.

Är det nån av er som haft en LG? Är dom bra?

Det komiska i det hela är att jag använder bara mobil för att sms:a och ibland ringa på. Men jag vill ändå ha alla möjliga funktioner som kamera, bluetooth, mp3 osv. Sån är jag
Antal svar på detta inlägg: 7
Tyckare !

Du är några år äldre än min yngsta dotter,och hon har Nokia.
Något i ljusblått och gulvitt.

Men hon kan SMS:a.Hon svarar innan jag hinner stoppa ner min mobil.Hon slår nog 164 tecken ,på 20 sek.Men bara på den
telefonen,Det är som du nämner.Nokia är perfekt för SMS.

Håll dig till Nokia,om du SMS:ar mest.
Hallå!
Har den "gammla" LGu890 som heter LGu880 och är helnöjd, visst finns det brister men det gör det vilken mobil du än köper.
Så jag kan varmt rekomendera LG´s telefoner!
Jag var en gång en riktig Nokia fan....men har fått en Sony Ericsson 810i och jag älskar min lilla telefon Den e enkel i menyerna och bra att sms:a på Det e nog första telefon jag inte tröttnat på efter 1 år
Tintin
Annons
Jag har den telefonen LGKG800 (Chocolate) och det är en kanontelefon. Tunn och smidig och touchknappar, jag är helnöjd med den. Ska du skaffa en ny telefon så är den varmt att rekomndera.

Raj-Raj
Jag menar Lg K800 Chocolate och inget annat.

/Raj-Raj
-Tintin-
Jag undrade bara om din telefon som du sa att du inte tröttnat på efter ett år. Är inte den ganska ny? Du borde inte kunnat haft i ett år än. Hur som helst är det en kanon telefon och SE`s T9 är underbart med funktioner som att man inte behöver skriva färdigt långa ord eller namn bara att hämta dom listan efter man skrivit de första bokstäverna.
Jokla- den e nästan ett år om jag ska uttrycka mej rätt det skiljer nog någon månad bara . Men jag brukar tröttna på telefonerna ganska snabbt men inte den här
Tintin

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem