Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Trådlöst bredband

Trådlöst bredband

Är det någon här på IS som har trådlöst bredband? Telia erbjuder trådlöst inklusive nytt modem och PC kort just nu för en mindre summa.

Abbonemangskostnad 89/månad!

Fungerar det lika bra som det man har idag, i telefon jacket?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Rob....Den heter Amilo M och inget annat, ber om ursäkt för mitt dåliga minne.
Kicken nu vet jag hur de ser ut åxå och det jag sett i vårt sortiment så existerar inga sådana kort för 3G ännu.
Men borde det inte gå att använda en 3G telefon och koppla in i datorn för att surfa igenom den?
Jag har trådlöst nätverk i min fastighet och det fungerar alldeles utomordentligt. Jag har en 25 Mbits uppkoppling och det är 6 datorer uppkopplde, ingen har klagat på anslutningen.
Men om du skaffar trådlös anslutning skall du vara noga med säkerheten.
Annons
Svar till Senorita....

Vet inte vad dom vill ha betalt / GB i detta abbonemanget, men jag tror det blir väldigt dyrt i längden...

Jag har kollat runt lite på olika lösningar för några av mina kunder och kommit fram till att den absolut bästa lösningen för att koppla upp sig mobilt, är med Vodafone / Telenor.

Då lör man 3G för 500+moms/månad och du kan ringa eller surfa upp 5000 kronor utan att behöva betala mer än dom 500/månad.

Kanske för dyrt för vissa, men skall man använda det fullt ut, och inte bara på semestern, så är jag övertygad om att det är den bästa lösningen....

// X

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem