Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

byta tjänster och grejer!

byta tjänster och grejer!

Kolla in www.rostigspik.se Att man inte hört talas om denna sajt tidigare. Hittade den av en händelse när jag sökte på google. Den måste spridas vidare
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

ja det var en rolig idé och schysst sida. Kanske skulle man byta till sig något!
på den sidan var det ca 95 % som ville byta en pryl mot pengar=sälja.
Hmmmm inte så mycket bytes sajt som man vill skylta med.
Hur kul låter detta "jag har en mobiltelefon T 610 byter den mot pengar ca 1200Kr"
idén är fortfarande är rolig. Kolla in den smarta sökfunktionen!!! Skiljer sig avsevärt från traditionella köp och säljsajter.
Annons
Jag har en siemens A50 jag byter bort mot en miljon $! Displayen är trasig å så går det bara att ta emot sms från Irak å så du får betala för varje sms, 80kr/styck
Vad är det som är så roligt Byta grejer mo pengar är ju inget nytt ellr kul.
Den där sajten suger fett
Självklart är det inget nytt att byta grejer mot pengar men vem är det som tvingar dig. Det finns möjlighet att efterfråga pengar om man inte kommer på något annat. Det är ju upp till den som annonserar, eller? Erbjud något och efterfråga något, där pengar är ett av fyra alternativ!!!
ja ja klart ingen tvingar en men man får väl tycka att sajten e kass då 95% av de som vill byta, vill byta mot pengar. Pengar verkar vara det enda alternativet. Tanken är ju bra men verkligheten är inte så lysande.
Allt mäts ju i pengar. inte f-n vill väl någon byta en gammal cykel till mot en ny bil. =D
det blir ju som en köp och säljsajt eftersom alla har så dålig fantasi. Idén är bra, tanken måste väl vara att göra en heltäckande lösning. Där fanns ju några schyssta tjänster mot tjänster och tjänster mot grejer tex. Hade kunnat funka om folk engagerar sig lite... ja ja...
=D

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem