Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Viktoria Madeleine

Viktoria Madeleine

Nu skall jag ge mig på en het potatis,för att ni kvinnor skall förstå
hur vi män tänker,när det gäller kvinnor.Ni kommer aldrig att förstå
iaf,men jag gör ett försök.Detta gäller(tror jag) 90 % av alla män.

Om jag skulle välja mellan prinsessorna,så skulle jag välja "Madde"
för hon har det,som alla karlar drömmer om.Hon har DET,som det
heter till 100 %.

Viktori...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Jasså det är det som ni män gör när ni ligger på sofflocket(har undrat)

leiake
Du kan ju säga att hon bara har 55 anställda o att du har 5 taxar

Det är nog så, män är rädda för kvinnor som har mer bakom pannbenet. För det vet väl alla att mannen vill vara bäst i allt.

Håller med att Madde är sötare men Vickan har charm.
Madde behöver väl inte vara mindre intelligent bara för att hon är snyggare.....eller?
Undrar om de har samma far?
Annons
Va oroligt skönt det är att inte vara av eran generation gamlingar, jag skulle kunna gifta mig med en mer framgångsrik tjej/kvinna än mig själv tänk va härligt o kunna säga att hon faktiskt gör något hon brinner för och har något innanför panbenet. Jag letat högt och lågt efter någon som faktiskt vill något i livet istället för att bara bli barnmorska, det är ju helt omöjligt, tjejer har ni inga abitioner? (läs igen tanter jag skrev tjejer alltså inga svar från 30+)

Härligt o gifta sig med en framgångsrik tjej så hon kan jobba så kan jag vara hennes toyboy o bara träna och koda hela dagarna. :)
Dröm i färg Rob
Jag måste då säga att det var underhållande att läsa denna tråd.

Personligen så dras jag ju mer till Madeleine än Viktoria. Jag vet inte riktigt, men jag har fått intrycket av att Viktoria ska vara så pryd och korrekt.

Som Madeleine när det var invervjuv med Viktora/Madeleine/CarlPhilip på TV vid nyår tror jag det var för två år sedan.

Då frågade ju journalisten av gammal vana varför hon inte utrycker sina känslor för David Westling, då förklarade hon varför, då knäcker Madde att hon inte förstår varför. Helt ofermell och bara skön utan att vara så diplomatisk. Hon bara är sig själv på ett annat sätt verkar det som.

Jag har absolut inget emot Viktoria, absolut inte, tycker hon gör bra reklam för Sverige. Men hon verkar lite hård.. (Kanske lite Gin skulle hjälpa ? ) Skämt å sido.

Nu har väl Madde lugnat ner sig lite, festar inte lika mycket och så. Men hon gjorde vad hon kände för. Hon var lite som andra i sin ålder, medans Viktoria har varit mer formell. "Pappas flicka" kan man väl kanske utrycka det som.

T.ex Slitz/Moore/Café vad dem nu heter, gör ju allt för att få med Madeleine på ett utvik, men inte sjutton är det någon som vill ha Viktoria på ett utvik, i alla fall inte i samma utsträckning.
leaike
varför inte båda då kan du ju välja å vraka hahahahhaa

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem