Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Ang favorit

Ang favorit

Vad gör man inte för att tjäna några ören . Jo man lägger helt in en Tradedoubler under Veckans Favoriter, denna gång är det något om Dell.

Synd att Veckans Favoriter så ofta styrs av Tradedoubler´s företagspartner för att som sagt tjäna ett par ören.
Antal svar på detta inlägg: 5
om jag fattat din fråga gäller Freddie
på Tradedoubler hjälper annons och sätta länk andra sidor m.m.
det är ett abomanag som betalar
sen på Tradedoubler gör jobbet
tex: pchemma finns en länk internetstart

Stör dig mycket detta eller?
Jag håller med Fredde till viss del. Har irriterat mig på det ibland men det är inget stort irritationsmoment.

Gösta: Fredde ställde ingen fråga.

/Jocke
Hej Jocke, hoppas det är ok att jag redigerar ditt inlägg då jag vill att internetstart ska vara ett begrepp för sig inte om mig. Min fru hjälper också till med sidan. Du är välkommen att höra av dig till mig på annat vis om du vill.

Ang veckans favorit har jag försökt erbjuda så bra tips som möjligt. Ibland har jag då också tipsat om reklamlänkar men bara om jag har tyckt de är bra.

Annars tror jag säkert att du kan bidra med en hel del goda tips. Du får gärna maila mig och berätta lite så ska jag ta till mig dina tips.
Annons
Inga problem Daniel. Det jag skrev kanske inte hör hit även om jag tyckte att det var lite intressant.

Vilket fall som helst så vill jag ju bidra med några tips nu när du tror så gott om mig. Du får några tips per e-post.

/Jocke
Hej!

Jag har förstått att Daniel har en Dell-dator och att dom ev. sponsrar IS..men då har dom säkert också ett avtal om att IS ska ha lite reklam för dom eller?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem