Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Semester?

Semester?

Vad lugnt det är på forumet idag har alla åkt på semester? Red
Antal svar på detta inlägg: 10
Nä inte jag! Men håller med dig det har varit väldigt lugnt i ett par dagar nu. Folk är väl ute o badar o solar i vårt fina väder.
Semester kan jag knappast stava till Jag hör till dom som håller sverige flytande då alla andra har semester Med andra ord så jobbar jag hur mycket som helst det blir fina slantar i slut ändan
Ha det gott//tintin
Jag brukar ha semester.I år ska gubben ha semester det har han inte haft på 15år.Så nu ska vi åka och hälsa på lite släkt i Dalarna det ska bli kul.I Säter Mora och Dala-järna.Måste visa gubben all mark jag ärvt där uppe
Annons
Semester är inte dumt!

Men värmen har väl blivit i det hetaste laget,åtminståne här på
Smålänska ostkusten.regn har inte kommit på minst 1 mån.

Men man skall ju inte klage,eller hur.
Tja... Jag har semester just nu! I England! Men bara för att man njuter av det fina vädret så betyder det inte att man inte ska besöka IS!
Semester är överskattat!

När hade jag semester senast?

Dom veckorna under sommaren som man inte är på jobbet, så har man en bärbar dator med sig och jobbar hemifrån, och skulle det bli tid över, så är ju barnen alltid pigga på att långsamt ta den sista musten ur kroppen....

Jag har kommit fram till det att min semester består av dom timmarna på dygnet då alla andra sover! Då och först då kan man vara sig själv, göra vad man vill, och slappna av lite.... Men det är ju inte så dumt egentligen, för jag har ju semster varje dag, året om!

// Xenix
Jag har ingen semester? Får ingen heller!

Skämt åsido, jag har alltid semester. Är pensionär och njuter av livet med barn och barnbarn. Och gör vad jag vill, när jag vill och om jag vill.

Morgonpigg, läser tidningar, tittar på TV, njuter av tystnaden innan allt drar igång igen i turisttäta Leksand.

M a o jag njuuuuuuuuter av tillvaron!

Ni "ungdomar" som fortfarande jobbar för att försörja alla oss gamla, försök att ta tillvara på de guldkorn som finns i vardagen. Jag vet att de finns!
Nyligen hemkommna fråm Orust där vi varit en vecka.
Där ligger himmelriket:)
Sambons syster med fam bor där så vi åker dit varje år.
Xenix,

lol, samma här!
Nu är det bara timmar kvar av semestern...tragiskt men sant.. 03.50 ringer klockan och då är det bara att pallra sej upp och ta nya tag tills nästa år då man på nytt får avnjuta en härlig och efterlängtad ledighet igen, ha en fortsatt trevlig semester ni som fortfarande har kvar.






Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem