Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Redigera inlägg i efterhand?

Redigera inlägg i efterhand?

Nu när det har införts inloggningsuppgifter här på forumet borde man väl kunna ges möjligheten att själv få gå in och redigera ett inlägg man skrivit.
Det vore bra, tycker jag, om det är något man känner att man vill ändra eller lägga till i efterhand.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Vi har pratat om detta förut om kom fram till att om man redigerar sitt inlägg i efterhand kan det medföra missförstånd för andra som läste det ursprungliga inlägget. Pga det tyckte vi att man inte ska kunna redigera sitt inlägg i efterhand för att man inte som läsare inte ska bli förvirrad av tidigare inlägg som plötsligt ändrats.

Det man får göra är att läsa igenom sitt inlägg på förhandsgranskningssidan och redigera då. Om det är något akut som måste ändras i inlägget kan man kontakta mig eller Göcke så kan vi hjälpa till.
Daniel, i de flesta forumen jag är med i har man möjlighet att i efterhand redigera sina inlägg. Den här möjligheten finns oftast en kort stund efter att man skrivit sitt initialinlägg.

Efter inlägget brukar det stå en notis som upplyser om att inlägget har blivit redigerat vid en specifik tidpunkt.

Håller med Andreas, vi borde också ha den möjligheten.

EZ
En kort stund skulle jag kunna tänka mig att aktivera det. 5-10 minuter skulle det räcka som redigeringstid?
Annons
Eftersom jag är lite impulsiv så tackar jag för 10 minuter Daniel.Man hinner
rätta till dom värsta grodorna.

I detta läge.?? Behöver vi förhandsgranskning då.???
Alldeles utmärkt Daniel, tack! 10 minuter är mer än tillräckligt

EZ
leiake, jag tror att förhandsgranskningen är likväl användbar.

EZ
10 minuter låter bra! Tack!
andreas !

Din dröm är uppfylld.Det blev 15 minuter,för du är ju lite långsam He.he


leiake:
P&K på dig!

Daniel:
Leiake jag förstår att du är ivrig att dela med dig den goda nyheten men du är lite tidig att berätta den. Funktionen ligger fortfarande i betatestningsstadiet och ni som inte är med i IS betatestningsgrupp får vänta lite till tills jag ser att allt är ok.

Ang minuterna kommer det att vara 10 minuter som gäller inte 15. Jag har bara lagt till lite extra tid så att man inte blir avklippt i sista sekunden.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem