Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

länk-problem

länk-problem

Normalt när man har besökt en sida så markeras det med annan färg. Problemet är att det inte fungerar hos mej längre, får sitta och föra markören över varje rad för att se adressen och försöka komma ihåg om jag besökt den. Jobbigt när man kommer in på sidor med en massa länkar.
Antal svar på detta inlägg: 8
under verktyg/internet alternativ/
så finns längst ned knappen färger, där väljer du vilka färger du vill ha.
sedan kan du under verktyg/internet alternativ/tillfälliga internetfiler/inställningar ändra hur du vill uppdatera sidor
mvh / göcke
Tack Göcke

Det är redan kontrollerat, standardinställningar,
hur många dagar har du satt att tidigare skall sparas.
eller stryk under länkar i avanserat
Annons
Annars om det är en speciell sida som det är så på så kan det vara webbdeisgnern som stängt av det.
Det gäller alla sidor, misstänker nu att det eventuellt kan vara ett registerfel, får ej ordning på detta. Återstår väl bara att installera om
prova att göra en länk i word till en sida ute på Webben och se om du kan ta den. sedan undrar jag om du har något i tidigare. kolla där. för det är dem som det refererar till.
du pratar om registret , vet du med dig att du har varit inne i registret så det kan ha blivit något fel därför.
Det slog mig att det kan vara dina säkerhets inställningar som kan spöka. M$ har ju lagt till med hårdare regler med sinna servicepack. se ett av deras förslag.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;sv;833786
Tack för alla tips
Men helt plötsigt har det börja fungera igen

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem