Hej Daniel/Göcke.
En liten fråga av intresse. Hur svårt är det att fixa så att vi kan lägga in små bilder direkt i våra forumsinlägg? Storleken på bilderna kunde ju vara begränsad till typ 120 x 120 pixels.
Tycker att det kunde vara trevligt i stället för att hela tiden behöva länka till andra sajter. Länkningen fungerar ju som bekant inte helt hundra.
EZ
En liten fråga av intresse. Hur svårt är det att fixa så att vi kan lägga in små bilder direkt i våra forumsinlägg? Storleken på bilderna kunde ju vara begränsad till typ 120 x 120 pixels.
Tycker att det kunde vara trevligt i stället för att hela tiden behöva länka till andra sajter. Länkningen fungerar ju som bekant inte helt hundra.
EZ
Antal svar på detta inlägg: 23
leake
Att få in bilden i inlägget fixar jag inte men en länk till bild går ju att fixa.
Kolla Svenska mästarnas klubbemblem från Umeå. Det la jag in nyss http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02634.jpg
Hur det görs tror jag att jag överlåter till Göcke eller annan duktig.
Att få in bilden i inlägget fixar jag inte men en länk till bild går ju att fixa.
Kolla Svenska mästarnas klubbemblem från Umeå. Det la jag in nyss http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02634.jpg
Hur det görs tror jag att jag överlåter till Göcke eller annan duktig.
svenkalle !
Det var det jag tänkte.Hur fixar du det.Men jag tror inte Göcke kan lägga in en bild i Forumet heller,utan han måste länka han oxå.
Men han kan sätta upp hänglås.Det har vi sett.He,he
Jag anade det när jag skrev inlägget.Känsliga saker!!!
Det var det jag tänkte.Hur fixar du det.Men jag tror inte Göcke kan lägga in en bild i Forumet heller,utan han måste länka han oxå.
Men han kan sätta upp hänglås.Det har vi sett.He,he
Jag anade det när jag skrev inlägget.Känsliga saker!!!
att visa bilden direkt i forumet är inte möjligt idag
att ladda ned en bild till Bildarkivet är busenkelt,
att sedan länka till den bilden i bildgalleriet, i forumet som svenkalle gjorde är också enkelt.
det har jag gjort åtskilliga gånger genom åren.
tycker det är bra att ha funktionerna åtskilda.
att ladda ned en bild till Bildarkivet är busenkelt,
att sedan länka till den bilden i bildgalleriet, i forumet som svenkalle gjorde är också enkelt.
det har jag gjort åtskilliga gånger genom åren.
tycker det är bra att ha funktionerna åtskilda.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem