Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Smileys till msn

Smileys till msn

Finns det någon bra hemsida där man kan hitta smileys till msn utan att behöva registrera sig eller hämta en massa knepiga program? Det ska vara gratis förståss....
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Molle: Du kan göra egna smilys från mindre gif-bilder du har i datorn.
Sedan så finns det program att ladda ner där man kan få allt som finns i msn gratis, men det är förenat med vissa risker i form av att du får en massa skit i datorn. Å så rätt vad det är så slutar det funka.

Så gör så att du sparar på dej smilys i datorn och använder dom.

Sedan så finns det ett prog som heter Post Smile. Dom går att använda i mail, msn-sidor och msn.
Fibblan; Hur gör man egna smileys och var hittar jag Post smile? Har sökt på eniro utan resultat.
http://se.emoticonspark.com/?gclid=CKvfvqvZzYcCFReUVgod5AxQGw
Annons
Vargo; Tack för tipset! Riskerar jag en massa skräp i datorn om jag laddar hem detta? Har du testat?
Molle.
Vill du ha egna smielys i MSN så får du kopiera varje bild och spara det i mina bilder enklast att göra en mapp där. Sedan går du till MSN/Verktyg väljer min uttrycksymboler, klicka på Skapa så kommer en bild fram där klickar du på bläddra å då hamnar du i mina bilder: Enklast då om du har en särskild mapp där för att lätt hitta, markera den bild du vill ha å tryck på öppna. Sedan får du döpa bilden till den förkortning du vill ha, OK så har du det i dina symboler.
Med den länk Vargo gav så måste du gå denna omväg för att få dom i Dina symboler, blir mycket klipp å klistra, men värt arbetet ibland.
Jag har inte testat men alltid när man laddar hem något tar man en risk det gör det hela lite mer spännande
Molle: Du kan få det över Msn av mej om du vill. Adda mej på : ladyofthefly@hotmail.com

Fibblan
Tack Fibblan

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem