Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Weather Channel

Weather Channel

Såg på forumet att man kunde ladda ner Weather Channel, tyckte det verkade intresssant, så jag laddade ner den igår. Sedan nerladdningen har temperaturen i Malmö varierat mellan 7 till 13 grader, men temperaturen står hela tiden stadigt på 13 grader. Försöker därför avinstallera den, nen se det går inte. Går in på lägg till o ta bort program, där kommer ett meddelande som frågar om jag verkligen vill avinstallera, och så finns där några olika förslag. Längst ner kan man ändå kryssa i att man vill avinstallera, men därefter frågas man en gång till. Trycker sedan på fortsätt och återkommer då till lägg till o ta bort program.
Kan någon tala om för mig vad jag gör för fel, eller har jag åter fått någonting liknande Spyware Stormer??

Ha en bra dag!
Micke
Antal svar på detta inlägg: 3
Men www.weather.com ligger ju på en server.Du måste ha klickat på
en plats som inte var lämplig.Detta program har fastnat på hårddisken.
Du måste lista ut vad det är,annars får du ha det i datorn.Det är något
som du har lagt på din desktopp.

Kolla i ALLA PROGRAM om du har fått något nytt där.
Jag hade också problem med avinstalleringen. Om jag inte minns fel, så finns det i 'Notification area' (vet inte vad det heter på svenska) en liten ikon som visar temperaturen. Om du högerklickar i den och sedan väljer 'Disconnect' eller 'Exit' eller något liknande, så försvinner ikonen och därefter kan du nog avinstallera.
Tack till er båda, jag följde MussePiggs råd, och det fungerade!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem