Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Vilken låt lyssnar du på just nu?

Vilken låt lyssnar du på just nu?

Just nu lyssnar jag på vad som måste vara en av de bästa låtarna som gjorts i år!

Takida - Reason to cry

http://www.takida.se/

Här kan du lyssan på en bit av låten

MVH Noflo
Antal svar på detta inlägg: 52
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Jag lyssnar på Siouxsie and the banshees Halloween en självklar låt val denna helg *L*
Ska bara föklara att Halloween är nästa helg men vi börjar lite tidigare *S*
Bo Kaspers Orkester : Hund eller Feber

Audioslave : Until we fall eller Revelations

Hur bra som helst.


Annons
Nothing else matters en gammal klassiker
Born to be wild ...spelas på www.rockklassiker.se nu...
Old Dan Tucker med Bruce Springsteen på min MP3-spelare.
Lars Winnerbäck - Aldrig riktigt slut, som jag spelar på min mobiltelefon. Laddade ner den från Telenors 3Gnät, gick smidigt. Men långt ifrån gratis.
Lisa Miskovsky och albumet Changes snurrar nu i cdspelaren. Underbart album och underbar tjej som jag fick äran att träffa när hon spelade i götet för nått år sen :)
screamer radio///svenska favoriter
Lyssnar just nu på en helskön polsk låt...tror det är en cover på nån annan känd låt för jag känner igen den...."pomoc mnie.. oh. ty mnie kochac, meresz moim sercze ciebie" eller nåt sånt sjunger dom. (med viss reservation för stavningen då jag inte är så bra på språket)

Vet tyvärr inte vad den heter, vare sig på Polska eller i original, rippade den från en bekants skiva med Polska Hits och jag mitt dumma nöt skrev aldrig upp vad det var för låtar och jag minns inte vilken skíva det var heller.

Man kan hitta ganska mycket bra och intressant musik bortom den forna järnridån...

//Breeze

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem